Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät sano selkeästi, jos ei ole kiinnostusta?

Vierailija
17.08.2022 |

Reiluinta mitä voi toiselle tehdä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon. Se on reilua kaikkia osapuolia kohtaan. Ketään ei saa pitää löysässä hirressä.

Vierailija
2/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon. Se on reilua kaikkia osapuolia kohtaan. Ketään ei saa pitää löysässä hirressä.

Hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa jos kukaan ei ole vielä tehnyt ihan selväksi missä mennään.

Vierailija
4/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta!

Vierailija
5/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joskus sanottu ja sitten itse olen ollut silleen että öööö sanoinko itse sinulle että haluan seurustella (en ollut sanonut, enkä halunnut). Eli voi olla vähän kiusallista sekä sanominen tai sanomatta jättäminen, jos on vähän epäselvä tilanne.

Vierailija
6/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmoista ole kiva sanoa. Jotkut ihmiset pelkää, että toinen alkaa huutamaan tai itkemään eivätkä halua diilata semmoisessa tilanteessa.

Vierailija
7/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää toisen reaktiota. Varsinkin jos ei tunne kunnolla, ei tiedä mitä odottaa.

Vierailija
8/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ghostaan vaan raakasti.

Tinder-Jonna, hesa

Vierailija
9/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon, että en ole kiinnostunut, monet miehet alkavat jankkaamaan, että mitä vikaa hänessä muka on, sano nyt suoraan mitä vikaa muka, häh, mistä muka luulet löytäväsi paremman kuin hän, etpä kyllä itsekään ole mikään kaunotar, ei sinulla ole varaa nirsoilla, kyllä sinun pitäisi antaa hänelle mahdollisuus, kaikki naiset ovat just tuollaisia, aina sanovat että ei kiinnosta ja sitten valittavat että eivät muka löydä miestä blaa blaa blaa...

Vierailija
10/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetin miehelle viestin, mutta ikinä ei vastannut. Yhteenkään viesteihini. Olisi pitänyt ekastda tajuta, mutta odotin selkeää eitä

Vierailija
11/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei sano suoraan, koska sitten ei saa missään tapauksessa pelkkää seksiä. Kun taas antaa ymmärtää, että kiinnostaa vaikka ei kiinnostaisikaan niin seksiäkin on todennäköisesti vielä luvassa.

Sen jälkeen voi sitten sanoa jo selkeästi ja suoraan, ettei kiinnostakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi