Huominen ei koskaa kuole nelosella klo 21.00
Loistavien Daltonin Bondien jälkeen Bondista tehtiin nössö. Miksi näin? Maanantain lupa tappaa oli juuri sitä mitä Bondin pitää olla.
Kommentit (495)
Vierailija kirjoitti:
Pahiksella ei edes ole liskoa.
Eikä kymmentä rekkaa, aallon kyltteriä apurina, huumehemmoa luottomiehenä, painesäiliötä, Kreikinpoikaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loka olis saanut tuon "tanskattaren" roolin!
Tietääkö joku miten olivat päätyneet kysymään Lolaa rooliin?
Lola oli pinnalla voitettuaan 1996 miss universumin kisat. Oli myös joku kohu missä brittiläinen kiihkovasemmistolainen MP Diane Abbot -joka yhä virassa- väitti ettei Suomessa asu mustia ihmisiä. Lola pääsi brittilehtien kansiin todisteena Labour Abbottin tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Garbagen esittämä tunnari ihan kuunneltava
Cheryl Crow, ei Garbage. Vaikka kuulostaa kyllä samalta. Garbage esitti biisin leffassa Maailma ei riitä (World is not enough)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lola oli pinnalla voitettuaan 1996 miss universumin kisat. Oli myös joku kohu missä brittiläinen kiihkovasemmistolainen MP Diane Abbot -joka yhä virassa- väitti ettei Suomessa asu mustia ihmisiä. Lola pääsi brittilehtien kansiin todisteena Labour Abbottin tyhmyydestä.
Käsittämätöntä, ettei suostunut rooliin. Mahtavaa näkyvyyttä ja olisi voinut poikia vaikka mitä tilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Osaako Brosnan uida?
Tässä leffassa joutuu sotkemaan hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Heeii!!! Valonkantajaaa!!! Miksi nelonen mainostaa jo menneitä festareita?
Ihmettelin ihan samaa. "Liput nyt myynnissä!" - heinäkuun alussa olleisiin bileisiin. Kartalla...
Olen lukenut että Teri Hatcher oli jo tuolloin täysi bitch eikä tullut Brosnanin kanssa toimeen. Täydellisissä naisissahan oli vihoissa kaikkien kanssa.
Blofeldin Alppi-tukikohta leffa on mun suosikki Bond.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut että Teri Hatcher oli jo tuolloin täysi bitch eikä tullut Brosnanin kanssa toimeen. Täydellisissä naisissahan oli vihoissa kaikkien kanssa.
Tulikohan se paremmin toimeen MacGyverin kanssa? 🤩
Karumpi paattikin tämän leffan pahiksella mitä maanantain. Puuttuu kaunis Lupe ja huumerahat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako Brosnan uida?
Tässä leffassa joutuu sotkemaan hiuksensa.
Sijaisnäyttelijää käytetty
Vierailija kirjoitti:
Karumpi paattikin tämän leffan pahiksella mitä maanantain. Puuttuu kaunis Lupe ja huumerahat :D
Näkyykö luurimuijaa?
Vierailija kirjoitti:
Blofeldin Alppi-tukikohta leffa on mun suosikki Bond.
Elät vain kahdesti leffan tulivuori myös kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, ettei suostunut rooliin. Mahtavaa näkyvyyttä ja olisi voinut poikia vaikka mitä tilaisuuksia.
Voi Lola minkä teit. Olis niin haluttu sinne torille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö luurimuijaa?
Ei edes sitä tosin eipä Brosnan osaa hypätä laskuvarjolla toisin kuin Alfa Dalton.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ollut kovat tappelut kuvauspaikalla?
Whitaker loikannut hyvisten puolelle? Saiko aivotärähdyksen kun Alfa Dalton kaatoi viikko sitten patsaan päälle?