Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kukaan herkkäsilmäinen/silmäkammoinen käynyt laserleikkauksessa?

Vierailija
17.08.2022 |

Ainoa este itselleni on nyt tuo silmäkammo, silmäni ovat herkät ja minua suorastaan ällöttää jos joku toinen koskee silmääni. Miten ihmeessä voisin tsempata itseni pysymään rauhallisena sen muutaman minuutin ajan?? En siis voi päästää mitään ajatusta tapahtuvasta mieleeni, muuten alkaa heikottaa jo ajatus..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihileikkauksessa olen kaynyt, en laserissa.Helppoa kuin heinanteko. Ensin annetaan rauhoittava laake, sitten puudutustipat silmaan. Silma teipataan auki niin etta ei pysty rapyttelemaan. Leikkauksen aikana nakee valonvalahdyksia ja sitten se on ohi n. kymmenessa minuutissa.

Minulla on myos silmasairaus johon saan laakepistoksen suoraan silmamunaan. En ennata laskea kahteen kun homma on ohi ja saan nousta hoitotuolista.

t. usalainen.

Vierailija
2/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät vaan kunnolla rauhoittavaa lääkettä, ja en ainakaan itse muista oikein mitään operaatiosta kun osaava lääkäri kaiken duunaili.

Ei jäänyt kammoa. Olen eritttäin herkkäsilmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkoovat silimä kerraallaa koska sokkeutuminen krapulaisen silimäkirurkin tutinan takkii on meleko ylleistä. Sil viisii suattaa hyvässä lykyssä jiähä näkö ies toisseen.

Vierailija
4/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne leikkoovat silimä kerraallaa koska sokkeutuminen krapulaisen silimäkirurkin tutinan takkii on meleko ylleistä. Sil viisii suattaa hyvässä lykyssä jiähä näkö ies toisseen.

Typerys.

Vierailija
5/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen, mutta kävin noin viisi vuotta sitten Turkissa leikkauttamassa silmäni. Itse operaatio kesti vain pari minuuttia ja en ole katunut. 

Vierailija
6/6 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkät silmät ja kammottaa ajatus jonkun ulkopuolisen kajoamisesta silmiini. Menin leikkaukseen noin 10 vuotta sitten ja olin niin jännittynyt, että lääkärikin toimenpiteen jälkeen kiitti luottamuksesta. :D Kaikki sujui hyvin.

Vielä laserleikkauksen toipumisen aikaan ajattelin, mitä helvettiä menin tekemään, mutta parannuttuani näkökyvyn terävyys on tuntunut suorastaan ihmeeltä.

Suosittelen lämpimästi!