Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko parisuhde ihminen?

Vierailija
17.08.2022 |

Kun oikein mietin, niin en ole. Koska parisuhteeseen aletaan, kun halutaan jakaa arkea jonkun toisen kanssa eikä haluta olla yksin. Minä olen itrovertti, kaipaan omaa tilaa, omaa aikaa, en tykkää jakaa elämääni toisen kanssa, en juuri puhu asioistani, en halua jakaa rahojani, haluan vallata oman sängyn yksin, haluan katsoa telkkarista sitä mitä haluan, haluan syödä mitä tekee mieli jne..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että minulle sopii nykyinen etäsuhde. Olin onneton edellisessä parisuhteessa, kun asuin miehen kanssa yhdessä, eikä omaa tilaa juurikaan ollut. Kaipaan kyllä kovasti rakkautta, keskustelukumppania ja läheisyyttä, mutta pääosan ajasta nautin olla yksin ja elää omien aikataulujeni mukaan. En tahdo lapsia, joten senkin puoleen voisin elää vaikka ikuisesti miehen kanssa eri osoitteissa (ja mieheni on myös onneksi samanlainen introvertti).

Vierailija
2/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ehdottomasti, vaikka olen myös introvertti. En kaipaa ympärilleni ihmisiä, ainoastaan sen yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta en ole löytänyt oikeaa.

Vierailija
4/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti. Viihdyn todella hyvin yksin mutta omaa aikaa saa parisuhteessakin.

Vierailija
5/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En todellakaan kaipaa parisuhdetta, enää ikuna.

Vierailija
7/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde perustuu aina sekä itsensä että toisen osapuolen pettämiseen. En todellakaan ymmärrä ihmisiä, jotka jaksavat valehdella itselleen ja toiselle. On todella vapauttavaa, kun ei tarvitse valehdella kenellekkään.

Vierailija
8/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhdeihminen, mutten perhe- tai sukuihminen. Minusta on mukavaa asua yhdessä jonkun kanssa. Avo- ja avioliittoni välilläkin yksi kaverini oli alivuokralaisena.

Vaan minähän olenkin aina ollut seurallinen ekstrovertti, joka on aina viihtyy muiden seurassa.

Vierailija
9/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen tykännyt elää sinkkunakin,mutta nyt mieli halajaa parisuhteeseen. Kun vaan löytyisi semmoinen sopiva.  Unelmien parisuhde olisi sellainen,jossa molemmat osaa tehdä juttuja myös yksin ja on omiakin menoja,saa tarvittaessa omaa tilaa,mutta viihdytään myös yhdessä,matkaillaan katsotaan tv:tä....On omat rahat,ehkä yhteinen kassa jotakin juttua varten,esim.matkakassa...toisesta on aina seuraa ,kivempi laittaa ruokaa kun on kaksi,kertoa päivän tapahtumat,keskustella....

Vierailija
10/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut parisuhteissa lähes koko ajan ala-asteelta asti ja viimeisin parisuhde on kestänyt jo yli 18 vuotta. Vietän suurimman osan hereilläoloajastani omissa oloissani ja omien mielenkiinnonkohteideni parissa ja puolison kanssa vietän lähinnä illat. Hyvin toimii tämä systeemi.

Vierailija
11/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen kalju, vaalea ja melko tavallinen, joten naissuhteet jääneevät seuraavaan elämään.

Vierailija
12/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja menen hukkaan, kun olen yksin. Yhdessä, toisia rakastaen, vapaasti hengittäen.

Vierailija
13/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko elämäm koululainen ap? Kirjoitustaidostasi päättelin.

Vierailija
14/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde perustuu aina sekä itsensä että toisen osapuolen pettämiseen. En todellakaan ymmärrä ihmisiä, jotka jaksavat valehdella itselleen ja toiselle. On todella vapauttavaa, kun ei tarvitse valehdella kenellekkään.

Tämä!

En ymmärrä miten jotkut on masokisteja, ja väen väkisin aletaan parisuhteeseen jossa lopulta petetään ja erotaan. Mikään kun ei ole ikuista. 

Vierailija
15/15 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

En ymmärrä miten jotkut on masokisteja, ja väen väkisin aletaan parisuhteeseen jossa lopulta petetään ja erotaan. Mikään kun ei ole ikuista. 

Onko teitä petetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä