Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli voitetaan tulella, kiusaajia vastaan näiden omilla aseilla

Vierailija
17.08.2022 |

Uskotko että kun olet itse ollut riittävän kauan maalitauluna, heittäytymällä itse ilkeäksi saat kiusaamisen loppumaan ja elämäsi takaisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli juuri mieleen tuosta kuvasta joka eräs artisti julkaisi omalla instagram-tilillään. Kuva ja sen kuvateksti herättivät (miehissä) raivokasta paheksuntaa.

Vierailija
2/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet unohtanut Jeesuksen opin, käännä toinen poskesi. Näin pitäisi väkivaltaan aina suhtautua. Ei väliä vaikka se johtaisi kuolemaan, sillä kuolema ei ole loppu eikä surullinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on pidemmän päälle ainoa keino joka toimii, kiusaajat on tuhottava. Muuten ei tule mistään mitään. 

Vierailija
4/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että joiltain tyypeiltä saa ystävällistä kohtelua ainoastaan olemalla täysi kusipää heitä kohtaan.

Vierailija
5/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin naurettavaa hurskastelua että naisia saa kohdella ihan miten vain ja nöyryyttää määrättömästi, mutta yksi kuva random miehestä niin johan nousee mekkala.

Vierailija
6/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellasta Suomessa

2732/2748 | 

klo 10:53 | 17.8.2022

Se että olen ollut mukana sellaisessa jutussa vastoi tahtoani, josta vain tosi harvoilla on tietoa tai osaisivat edes kuvitella. Sisältää esim. rikosten kohteena oloa.

On mukana myös niin paljon henkilöitä, jotka menettäisivät maineensa tai saisivat linnaa, jos paljastuisi niin olen todennäköisesti joutunut ties minkälaisten huhujen ja panettelun kohteeksi, joihin vielä uskotaan lun tulevat "luotettavalta" taholta ja sisältää väärennyksiä sekä lavastuksia.

Muutama mainitakseni vakavat mt-ongelmat tai että olisin ollut jopa itsetuhoinen, vaikka en minuuttiakaan ole ollut lääkäreiden tai muidenkaan vastaanotolla mt asioissa.

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

Vierailija
7/7 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissa vill att du skall uppföra dig så. Exempelvis väntar sig varje ryss som kommer med ett aggressiv uppförande att du skulle göra samma sak. Så får de en konflikt till stånd och kräver något. En ryss är en ryss. Andra mobbare torde ha mycket av samma underutvecklade DNA.

Det som får dem att tappa greppet helt är sekunden då de blir sårade av faktumet att du helt ignorerar deras existens. Återgå till det du höll på med med den du höll på med. Inget är effektivare än att nolla dessa helt. De vet inte vad de skall göra och detta fungerar livet ut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi