Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi aloitti koulussa jossa ei tunne ketään entuudestaan

Vierailija
17.08.2022 |

Nyt on luokkakaveri toista kertaa kylässä: istuu pojan huoneessa pelaamassa kännykällä jonkun kaverinsa kanssa ja ei puhettakaan mistään yhteisestä tekemisestä. Kauhea huuto vaan kuuluu. Tämmösiäkö nämä lapset ovat?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä? Mitä ne huutaa?

Älypuhelin on nykyajan lelu. Ja ihan itse me aikuiset ne lapsillemme olemme ostaneet Usea ei vain ole muistanut kertoa "käyttöohjeita".

Vierailija
2/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisia

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä meininki! Minäkin jouduin aikanaan kolmannella luokalla ihan vieraaseen kouluun, josta en tuntenut ketään. Vaan eipä aikaakaan kun olin siellä muiden kanssa kaverustunut. Se kävi vaan luonnostaan. Olen huomannut, että sama on käynyt aikuisiälläkin työpaikoissa. 

Vierailija
4/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pikkukoululaisilla sääntö, että jos on kavereita kylässä silloin ei katsota ohjelmaa eikä näpelöidä puhelinta. Hyvin on kaveritkin talon säännöt ymmärtäneet ja muuta yhdessä oloa ja leikkiä keksineet.

Vierailija
5/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan lapset on aika tavalla digitaalisia, jos niin voi sanoa. Perushommat on kuitenkin ihan samat kuin "analogisilla" oli lapsena. Kyllä se siitä. Muutenkin vanhempien pitää antaa lasten itsensä etsiä se sosiaalinen paikkansa, koska ei vanhemmat siihen voi vaikuttaa. Toki voi rajata hulluimpia kavereita mutta lapset on fiksumpia kuin ajatellaan ja kyllä ne itse osaavat kaverinsa valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän