Paras side runsaalle vuodolle? Pitkä pitäisi olla!!
Miten ihmeessä mulla vuotaa aina niin että side kuin side loppuu kesken, ihan kuin verta tulisi pyllyreiästä =oO Siis todella herkästi tulee vuoto läpi asti ja tämä jos mikä on kiusallista. OIkein tuntee sen kun nousee esim istultaan ylös kun housut kastuu vereen. Inhaa. =o(
Kommentit (10)
nyt jopa niitä virtsankarkailusuojia, ja ne onkin aika hyviä, tosin pituutta näissäkin saisi olla lisää. Tamponia en ole koskaan sisälleni laittanut enkä näin ollen kuukautiskuppiakaan halua käyttää. Ihan siteillä mennään.
ap
jos kuukupista tuollainen asenne (vai onko sulla oikein joku terveydellinen syy, sitä en tietenkään tiedä). kaikki tuollaiset vaivat poistuu
kuukupin myötä, yöt varsinkin ovat aivan mahtavia, kun ei ole jalkovälissä tuota hautovaa rättiä, suosittelen koittamaan ennenkuin kokonaan tyrmäät!
En vaan halua sisälleni mitään ylimääräistä, siksi en kuukuppiajatuksesta pidä, eikä hirveästi houkuttele tyhjennellä niitä veriä sieltä kupista... Ihan ok jos joku tykkää mutta itse en.
ap
päivällä saati sitten yöllä... Tamppooni on ollut kyllä pelastus ;) Ennen sai pelätä aina kun istu kauan ja nousi sitten seisomaan ja jos sen jälkeen vielä erehty istumaan, vuoto nousi perskurua pitkin niin ylös, että tuli takuuvarmasti läpi... Nyt ei ole sitä ongelmaa enään kun käytän tamppoonia ekat päivät ;)
Suosittelen, vaikka ilettäiskin ;)
Tee itse niin saat niin ison kuin haluat!
omapa on asiasi... Jos mieluummin istut perse veressä muutaman päivän, niin senkus. Mä ainakin käytän divacupia. Nytkin =)
Että eikö teille tule " anemiaa" tai muuta terveyshaittaa siiitä että vuodatte noin paljon...?
Itse valun neljä päivää, ja en mitenkään erityisen paljoa...
Ja ymmärrän kyllä, että joku ei tahdo tamponeja käyttää (itseäni esim. ällöttää kuukuppi todella paljon...;) mutta itse alettuani käyttää niitä (jo toisten/kolmansien kuukautisieni aikana) menkat eivät enää tuntuneet " riesalta" .
Toisinaan olen sen jälkeenkin joutunut käyttämään sidettä (vuosia käytin öisin sidettä, kun tyhmänä ajattelin ettei tamponia muka voi käyttää, ja joskus päivällä on ollut pakko pitää jos tamponit ovatkin olleet lopussa) ja elämä on silloin ollut " helvettiä" :(
mut siinä on kans se ongelma (sulle;)) että se laitetaan sisälle. kyllä mulla silti varsinkin yöt on vielä " hankalia" , mutta paremmin pärjään nyt kun ennen:)
11 vastaa siis...
Ei ole mitään terveyshaittoja tullut vaikka ikäni olen kärsiny runsaasta vuodosta... Mutta toisaalta mulla hb on tosi korkea..