*Nuorikkojen vko 43, kaikki pinoon!!!*
Eli kuten kaikki olette varmaan huomanneet, tämä nuorten äitien palsta on aikas kuollut ja mielestäni sitä voisi herätellä. Ruvetaan siis pinoutumaan, kuten muillakin puolilla. Jospa tämä tästä vaikka lähtisi rullaamaan...
Minä siis aloitan. Olin 17, nyt 19, kun sain ensimmäisen ja tällä hetkellä ainoan lapseni, olen yksinhuoltaja ja hoidan lastani kotona. Lapsi syntyi yllätyksenä ehkäisystä huolimatta, lukio jäi kesken, mutta valmistuin puoli vuotta ikäisteni jälkeen. Nyt olen siis kotona lapsen kanssa, luen avoimessa yliopistossa kasvatustieteitä ja ensi syksynä olisi toiveena lähteä opiskelemaan. Tämä pieni pätkä meistä.
Nappula on tällä hetkellä kipeä. En tiedä, mikä ihmeen yhden päivän kestävä " tauti" tämä lienee, kun aamulla lämpöä oli 37,2 ja illalla nukkumaan mennessä 36,5, vaikken antanut koko päivänä ollenkaan kuumetta alentavaa.. Noh, toivottavasti menisi nopsasti ohi..
Tenttiin pitäisi alkaa pikkuhiljaa lukea, mutta kummasti sitä aina haalii itselleen kaikenlaista muuta (tärkeää) tekemistä. Saamattomuus on muutenkin yksi vahvimmista luonteenpiirteistäni.. x)
Mites te muut nuoret äidit, tai nuorena äidiksi tulleet, mitä kaipaatte/kaipasitte lapsettomasta elämästä vai kaipaatteko mitään?
Itse harvemmin kaipaan mitään, tapaan päivittäin niin paljon erittäin ihania ja todella huumorintajuisia äitejä, että arki rullaa aina omalla painollaan, vaikka välillä tosin on tylsää.. Mutta sitten kun on ollut vaikka yksinään uimassa, kaupungilla, kahvilla tai jopa baarissa, sinne tekisi heti mieli uudestaan, kun on päässyt siihen lapsettomuuden makuun.. Älkää ymmärtäkö tätä väärin.. Mutta arkeen tottuu taas ja osaa sitten arvostaa sitä omaa aikaa kunnolla, kun sitä on oikein joutunut odottamaan.
Nyt pitää lähteä suihkuun ja nukkumaan, koska yöstä voi tulla rikkonainen ja muuten on aamulla hirmunen väsy..
-ihanvaanäiti ja tytteli 2v-