Helteet jatkuvat syyskuulle - syksystä ei tietoakaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/taysin-poikkeuksellinen-saaennuste-…
Ihanaa. Nyt täytyy ottaa hyvistä säistä kaikki irti ja ulkoilla paljon, kun pääsee töistä. Kyllä meitä suomalaisia nyt hemmotellaan.
Kommentit (30)
No ei elokuussa vielä pidäkään olla syksy 🙄
Elokuu on ihan virallisestikin vielä kesäkuukausi.
Olis ihanaa jos syyskuukin olis vielä kesää ja lämmintä!
Olis edes yöllä viileää että sais nukuttua
Ihanaa jos vielä syyskuussakin on lämmintä!
Kyllä täällä on kylmää niin paljon ollutkin.
Mulle jo riittäisi. Joudun nukkumaan parvekkeella kun kämppä kuin pätsi.
Säämallit voi sanoa jotta jatkuu mutta niistä unohtunut sitten sijainti ohjelmoida. Ei sillä että haittaisi.
Syksy voi painua hiiteen. Kesää on kestänyt vasta hetken.
En usko. Paria kymppiä toivoisin kyllä, mutta paskat. Lumi tulee lokakuussa ja taas saa talvea vihata.
Taas oli kansa pk-seudulla tungeksimassa uimarannoilla, kaikki ihan tapötäynnä. Tai no ainakin parkkipaikat oli. Sopulit.
Tekisi mieli muuttaa maalle niin pääsisi eroon noista.
Vierailija kirjoitti:
Taas oli kansa pk-seudulla tungeksimassa uimarannoilla, kaikki ihan tapötäynnä. Tai no ainakin parkkipaikat oli. Sopulit.
Tekisi mieli muuttaa maalle niin pääsisi eroon noista.
Siis itsekin olit sopulina mukana vai miksi tämä on sulle ongelma? Mä olin uimarannalla Hgissä eilen ja siellä oli vain pari ihmistä mun lisäksi, täytyy vaan osata löytää oikeat paikat.
Kyllä käy eläimet sääliksi. 😔 Ja tämä tekee tosi huonoa myös kasveille, kun ei edes sada. Joku muutaman millin sade silloin tällöin ei auta mitään. Lämpö on mukavaa, mutta hellerajan yli menevä on vaan liikaa. +20-22 olis ihan passeli kesäsää.
Kesä saa jatkua vaikka jouluun asti.
Miksi näilläkin tyypeillä on noin paljon vaatetta päällä sisällä kesällä? Toisella kaksi paitaa päällekkäin, toisella paksut farkut. Pistetääs nyt ne ilmastoinnit pois päältä ja NAUTITAAN sitten näistä viikkoja kestävistä helteistä. 😍😍😍
Muistan noin vajaa 20 vuotta sitten oli samanlainen. Elokuu oli hellettä ja syyskuun loppuun riitti lämmintä. Kun lämmin sitten äkisti loppui niin se tuntui shokilta. Silloin yhtäkkiä huomasi jo pimeydenkin ja muitan ensimmäisen kerran elämässäni lähes masentuneeni. Se muutos oli niin raju syyskuun lopulla.
Muistaakseni se olo wtc iskuja edeltävä vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan noin vajaa 20 vuotta sitten oli samanlainen. Elokuu oli hellettä ja syyskuun loppuun riitti lämmintä. Kun lämmin sitten äkisti loppui niin se tuntui shokilta. Silloin yhtäkkiä huomasi jo pimeydenkin ja muitan ensimmäisen kerran elämässäni lähes masentuneeni. Se muutos oli niin raju syyskuun lopulla.
Muistaakseni se olo wtc iskuja edeltävä vuosi.
Jep se oli 2002. Touko-syyskuu oli lämmintä koko kesä. Olin hoitovapaalla tuolloin, ihanaa aikaa :)
Toisaalta positiivista.
Asuntojen lämmityskustannukset pysyy maltillisina, jos vertaisi vaikka siihen, että nyt olis +8 astetta päivälläkin.
Beachille!
🏖🌅😎