V*ttu! Mies ei ollut hakenut tyttöä päiväkodista klo 13 ja minulle soitettiin kahdelta että tulenteko hakemaan tytön
Voi hemmetin hemmetti! Oikeasti. Mies ei ollut hakenut tyttöä klo 13, sovittuun aikaan. Hoitajat soittelivat mulle että tulisitteko hakemaan tytön. MIES EI VOINUT SITTEN HÄNTÄ HAKEA.
Kommentit (75)
No harmi tosiaan ehkä mies oli pettämässä.
Jokainen unohtelee silloin tällöin asioita. Itsellä kännykkä on hukassa päivittäin.
Mies ei ole sinun äitisi. Olet iso tyttö jo, ja vastuussa omista lapsistasi!
Mikä päiväkoti menee kiinni klo 14.00, vai miksi sinua hätyyttelivät tuohon aikaan?
Mitä mies sanoi, kun soitit heti perään hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä päiväkoti menee kiinni klo 14.00, vai miksi sinua hätyyttelivät tuohon aikaan?
Jos vaikka lapsi on osapäiväisenä siellä päiväkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkännejäkö vetelet?
Sulla ei ole lasta eikä miestäkään.
Kunhan provoilet... .
Äitisi ei siivoa täällä kirjoitti:
Mies ei ole sinun äitisi. Olet iso tyttö jo, ja vastuussa omista lapsistasi!
Vastuu on myös miehellä, eikä pelkästään naisella. Yhdessä ollaan vastuussa, kun niitä yhdessä tehdään.
Älä meille huuda. Huuda sille miehelles tai lapsen isälle, mikä sitten lieneekään.
Miksi mies ei hakenut lasta klo 13?
Pakko kysyä, miksi mies ei ilmoittanut sinulle ettei hakenutkaan lasta yhdeltä vaikka piti?
Miksi ylipäätään lisäännyit jos et pysty kantamaan sen seurauksia...?
Tämä provohan oli suorastaan hauska🤣🤣
Minä taas kiinnitin huomiota tuohon hakuaikaan. Harvoin lasta haetaan klo 13 päivähoidosta, sehän on lasten päivälepoaika. Ei kaikki nuku mutta yleensä ainakin lepäilevät tms.
Miksi eivät soittaneet sille miehelle?
Työkaverista tehtiin lasu, kun oli unohtanut hakea lapsen päiväkodista, oli jättänyt puhelimen alakertaan ja remontoi yläkerrassa, vaimo oli iltavuorossa (työssä, josta ei voi lähteä keskenkaiken pois). Päiväkodissa oli ihan tasan tarkkaan tieto siitä, kuka on tulossa hakemaan. Miksi teillä ei ollut?
Keskustele asiasta miehesi kanssa.