Seksiä luonnossa vieraan kanssa
Haluan Seksiä luonnossa,yleisellä paikalla..onko halukkaita ja/tai kokeneita?
Kommentit (14)
Kyllä monet harrastaa seksiä vaikka metsässä. Ja vieraan ihmisen kanssa. Mäkin tein niin tänä kesänä. Kalajoella..
Olen tehnyt tuota, tosin tavoite oli ettei tulla yllätetyksi. Viimeksi tänä kesänä muutamia kertoja.
Kyllä todellakin, eikä vain kesällä pusikoissa. On tullut myös harastettua kevättalvella kovalla tuulella taivasalla. Vaikka kuulostaakin uskomattomalta niin en ole Kyllä katunut. Parasta mitä on tapahtunut.
Naiset eivät suostu kyllä mistään hinnasta luontoseksiin. Heitä ahdistaa jos joku näkee.
Luulevat varmaan että kukaan muu nainen ei ole ikinä harrastanut seksiä ja että haikara tuo lapset.
Paljon oli ulkoilma-aktiiveja taas Kotkan meripäivillä liikkeellä. Mukavia kokemuksia ja muistoja.
Luonnossa/metsässä on parempi ottaa nainen takaapäin. Se on molemmille helpompaa. Nainen voi ottaa tukea puusta tai kivestä ... Mikäpä siinä on sitten naida napsutella. Ja voin sanoa, et siihen touhuun löytyy HALUKKAITA naisia!!
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa/metsässä on parempi ottaa nainen takaapäin. Se on molemmille helpompaa. Nainen voi ottaa tukea puusta tai kivestä ... Mikäpä siinä on sitten naida napsutella. Ja voin sanoa, et siihen touhuun löytyy HALUKKAITA naisia!!
Juu juu muttakun lähetyssaarnaaja tuntuu niin hyvältä ja laukaisee tyttöystävän varmasti aktin aikana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu muttakun lähetyssaarnaaja tuntuu niin hyvältä ja laukaisee tyttöystävän varmasti aktin aikana <3
Tässä oli nyt kyse seksistä vieraan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu aina hyvältä
Puupäät Rules..theWorld! kirjoitti:
Fantasiaa (Vain. sun päässäs!)
Fakta: 'naiset niin yliherkkiä, ruumiistaan tai päästään, ettei ole olemassa (suomessa /maailmalla) yhtäkään joka haluaisi 'ihokosketusta yli-herkälle hipiälleen' jossain metsänmättäikössä miljoonan pikku-öttiäisen ryömiessä siinä perseessä'.
Ota se hei niin! (Pidä fantasiasi. Omanasi vain!)
on minunkin päässä ja paras fantsu mielestäni. sopivapeppuinen ja runkoinen nainen pyytää lopulta mökille kun aloittelut tehty luonnossa
Mitenhän se käytännössä tapahtuu? Lenkkipolulla:
"Moi mä oon Make. Kuka sä oot?"
"Mä oon Pipsa."
"Mennäänks puskaan nussiin?"
"Joo mennään vaan."
Aika epätodennäköiseltä kyllä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät suostu kyllä mistään hinnasta luontoseksiin. Heitä ahdistaa jos joku näkee.
Luulevat varmaan että kukaan muu nainen ei ole ikinä harrastanut seksiä ja että haikara tuo lapset.
Juuri oli iltapulussa video seksiaktista ihan kadulla, sitten oli juttu, jossa uimarannalla nussittii ja poliisi paikalle rauhoittamaan.
Kärpäset hyökkää pillunhajua kohti
Fantasiaa (Vain. sun päässäs!)
Fakta: 'naiset niin yliherkkiä, ruumiistaan tai päästään, ettei ole olemassa (suomessa /maailmalla) yhtäkään joka haluaisi 'ihokosketusta yli-herkälle hipiälleen' jossain metsänmättäikössä miljoonan pikku-öttiäisen ryömiessä siinä perseessä'.
Ota se hei niin! (Pidä fantasiasi. Omanasi vain!)