Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löydättekö te muut ilta-alesta punalapputuotteita?

Vierailija
16.08.2022 |

Taas oli ilta-sanomissa juttua ruokakuluissa säästämisestä ja ratkaisuksi jälleen kerran tarjottiin - 60% ilta-alen hyödyntämistä.
Itse asun ihan lähellä paikallista s-marketia, jossa alkaa ilta-ale klo 18. Pienipalkkaisesta työstäni olen kotona n. 17 ja jos suoraan menen sinne ässään, on käytännössä aina kaikki tuotteet kerätty siististi koreihin. Oon huomannut, että samat tyypit siellä päivystelee päivästä toiseen ties mihin aikaan jo ja kerää järjestään kaiken, missä vaan tarra on. Jonkun leivän voin joskus saada. Miksi näitä ilta-aleja aina toitotetaan ratkaisuksi kun suurimmalla osalla ei niihin mitään mahkuja ole?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä löytyy, välillä enemmän välillä niukemmin. Iltavuoron jälkeen toisinaan käyn. Täällä alkaa ilta-ale yleensä klo 20.

Vierailija
2/4 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran myöhään kauppaan. Löysin ennalta piilotettuja punalapputuotteita. Vähänkö noloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen löytyy. Eikä kaikki ole mitään iltalaputettuja vaan niitå on milloin vaan.

Parhaiten pienissä K-kaupoissa.

Vierailija
4/4 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy harvoin edes 30% alennuksella, lähikaupan sisäänostaja on köyhän kannalta valitettavan ammattitaitoinen.