Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen jota kohtaan tunnen suoranaista inhoa!

Turhautunut amispoika 05
16.08.2022 |

Tulen normaalisti toimeen ihmisen kuin ihmisen kanssa ja yläaste viidensadan oppilaan koulussa pakostakin opetti mua vähintäänkin sietämään kaikenlaisia ihmisiä, mutta nyt pari viikkoa sitten aloitetun ammattikoulun myötä olen törmännyt ihmiseen jonka kanssa en vain pysty yhteistyöhön.

Tää ihminen opiskelee samaa alaa kuin minä ja meillä on erilaisia työkohteita joissa teemme käytännön töitä liittyen tulevaan ammattimiimme joten joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä pakosta. Ärsyttävin piirre hänessä on että hän välttelee kaikkea työtä ja virnuilee sivussa jos muut yrittää jotain uutta mikä ei heti onnistu (niin kuin ei pidäkään) ja siis vain.... VOI *****! Mä vain oon jo nyt täynnä. Mun ajatuksena on aina tehdä kaikki aloittamani työt kunnolla loppuun ja sillä ajatuksella mut on kasvatettu joten on täysin mun periaatteita vastaan olla edes hommissa tuollaisen laiskamadon kanssa!

Olen jopa itse yllättynyt kuinka suurta inhoa olen alkanut häntä kohtaan tuntea, hän on täydellinen esimerkki k*sipäästä jota ei paranna mikään

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan