Onko ok jos miehellä on taustakuvana toinen nainen?
Siis netistä otettu, ei tunnesidettä. Silti häiritsee tosi paljon ja mies sanoo et se on vaan kuva ja älä viitti. Hyväksyisittekö oman miehen kohdalla?
Kommentit (7)
No jos hän laittaisi Sofia Vergaran kuvan taustakuvaksi , olisi se minusta vain huvittavaa.
Pitäisin todella outona. Mutta laita sinä omaasi jonkun miehen kuva. Tai vaikka oman miehesi kuva 🙂. Niin minä tekisin. Take the high road.
Mitä väliä hyväksyttäisiinkö me? Koita tehdä elämässäsi joskus itsenäisiä päätöksiä. Hyväksy tai älä hyväksy.
Jos joku tuttu (eikä siis miehen sisko ym) niin en hyväksyisi.
Netistä napattu kuva riippuu miehen perusteluista. Jos vaikka maailman mestari maratoonarin kuva miehellä joka harrastaa intohimoisesti maraton juoksua niin ihan vapaasti. Tai joku kuuluisa muusikko, urheilija tai näyttelijä niin ok.
Tuo selitys se on vaan kuva älä viitti saisi minut inhoamaan tuota kuvaa. Todennäköisesti laittaisin omaan puhelimeeni hyvän näköisen miehen kuvan kokeeksi taustakuvaksi ja katsoisin miehen reaktion ja miettisin sitten lisää tilannetta.
Omalla miehelläni on taustakuvana harrasteautonsa. Tottakai ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuttu (eikä siis miehen sisko ym) niin en hyväksyisi.
Netistä napattu kuva riippuu miehen perusteluista. Jos vaikka maailman mestari maratoonarin kuva miehellä joka harrastaa intohimoisesti maraton juoksua niin ihan vapaasti. Tai joku kuuluisa muusikko, urheilija tai näyttelijä niin ok.
Tuo selitys se on vaan kuva älä viitti saisi minut inhoamaan tuota kuvaa. Todennäköisesti laittaisin omaan puhelimeeni hyvän näköisen miehen kuvan kokeeksi taustakuvaksi ja katsoisin miehen reaktion ja miettisin sitten lisää tilannetta.
Omalla miehelläni on taustakuvana harrasteautonsa. Tottakai ok.
Kuvan naisessa on blondit hiukset (minulla punaiset) ja pyllistää meressä matalassa kohtaa peppu pystyssä ja haroo toisella kädellä hiuksiaan. Varmasti jollain tämä kuva, en usko että ihan tavis on vaikkei luultavasti ole tunnettu julkisuuden henkilö.
En hyväksyisi avointa toisten naisten ihastelukuvien katselua tai esillä pitämistä. Se ei ole kunnioittavaa. Mitä sitten yksinään katselisi ei kuulu mulle, kunhan on lailllista.
Anna miehen katsella kyseistä kuvaa! Ehkä ei saa sinusta kiksejä.