Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä elämällään?

Vierailija
15.08.2022 |

Itse olen kohta 31 vuotta täyttävä nuori mies ja elämässä mun mielestä kaikki kunnossa. Olen tyytyväinen elämääni tällä hetkellä sillä olen välillä tottunut elämään itsenäisesti yli 13 vuotta. Muutin melkein 18-vuotiaana tukiasuntoon ja siellä Asuin kolme vuotta. Aloin pitämään yhteyttä entisiin peruskoulusta tuttuihin kavereihin. He olivat ihan mukavia tyyppejä ja nautin heidän seurastaan. Välillä sitä on sellainenkin että ei halua olla kenenkään seurassa. Itse whatsapissa mua ollaan haukuttu ihan miksi tahansa idiootiksi, vaikka en ole mikään idiootti. No tottahan se on että oon käynyt erityiskoulun. Silti en pidä itseäni minään kehitysvammaisena. En tarvitse tukea en asu asuntolassa. Pidän joitakin nettikiusaajia säälittävinä pahan olon purkajina joilla ei ole elämässään mitään sisältöä. Olen sellainen myös että en hae oikein naisseuraa, koska tykkään elämästäni viettää ihan vapaasti. Mites teillä onko elämässä kaikki asiat kunnossa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saa pistää puhelimen kiinni ja olla vain omassa seurassa, sellainen tekis hyvää jokaiselle.

Oppimisvaikeudet ei tee idioottia, vaan käytös, juuri sellainen joka ei kunnioita muita ihmisiä ja kiusaa toista on itse ainoa idiootti.

Nettikiusaajista tai muista ei kannata välittää, heillä varmasti on vaan itsellään paha olo jonka he purkavat muihin ihmisiin.

Hienoa että sulla on ystäviä joihin pitää yhteyttä. Ja ystävien kanssa voi myös tulla joskus riitaa ja vaikeita tilanteita, mutta oikea ystävä osaa myös pyytää/antaa anteeksi.

Vierailija
2/2 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä saa pistää puhelimen kiinni ja olla vain omassa seurassa, sellainen tekis hyvää jokaiselle.

Ei nykyään saa. Noin jos teet niin ihmiset suuttuvat ja jotkut alkavat epäillä onko jotain sattunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla