Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään aikaiseksi

Vierailija
15.08.2022 |

Opiskelen töiden ohessa ja työpäivän jälkeen piti tänäänkin tehdä kouluhommia, koko illan olen vaan jollakin tekosyyllä lykännyt niitä eteenpäin. Pitäisi vielä siivota ja pyykätä ja käydä lenkillä tai jumpalla, sitäkään en ole saanut tehtyä aikoihin. Sitten huomaankin että kello onkin jo niin paljon että en ole saanut yhtään mitään tehtyä ja stressi kasvaa. Nyt vinkki vitoset kehiin millä saan tämän oravanpyörän katkaistua ja alkaa taas elämään reipasta ja aktiivista elämää. Lihonnutkin olen tässä reilun puolen vuoden aikana varmaan viisi kiloa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon vaivaan ei auta muutakuin semmosia aineita mitkä luokitellaan huumeiksi. 

sori

Syytä sitä että asut suomessa.

Vierailija
2/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sun aika menee? Somessa? Ota taukoa somesta. Mulla auttoi tämä. Tee aikataulu mitä teet minäkin päivänä. Älä kokoa yhteen päivään liikaa hommia. Tee tärkeysjärjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta sinulle muu, kuin tehdä lakko tälle sivustolle tulemiseen.Niin rittää aikasi muuhunkin!

Vierailija
4/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko juonut vihreää teetä ja syönyt chile`jä vai olikohan ne pepperoneja siis se missä on capsaisiinia et auttaako se

Vierailija
5/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on aivan liikaa tekemistä ja suorittamista, jostain vois olla kannattavaa vähentää. Sillon saattaa jäädä energiaa itsellekin

Vierailija
6/6 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirille suositus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan