Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä luupiikki vai jotain muuta kantapäässä?

Vierailija
15.08.2022 |

Hei.
Jos on luupiikki kantapäässä niin onko se silloin ihan kosketus ja kävely arka? Olen huomannut että kantapään takaosan keskellä tuntuu hieman kipua kun painan siitä sormella. Ei estä kävelyä paljain jaloin,mutta kengät jalassa tuntuu enemmän painavan kantapäätä, siitä sen huomasinkin. Mikä lie? Voiko olla luupiikki? Oireileeko se tuolla tavalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kenellä on ollut luupiikki, että miten se oireili?

Vierailija
2/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantaarifaskiitti kipu tuntuu kantapään keskellä painettaessa siitä. Googlesta löytyy kaikki tiedot siitä.

Vierailija
4/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on plantaarifaskiitti: Viikon kuuri buranaa ja kävely minimiin. Jos tämä ei auta niin kortisonipiikki.

Vierailija
5/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on plantaarifaskiitti: Viikon kuuri buranaa ja kävely minimiin. Jos tämä ei auta niin kortisonipiikki.

mulla on kestänyt n.5 vuotta jo. Ylipainon ja 2 diabeteksen takia kai.kortisonia ei diabeetikon pidä ottaa näin sanoi diabeteslääkäri ja jalkojenhoitaja.

Vierailija
6/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plantaarifaskiitin hoitoon olemassa sukkia, joiden avulla saa jalkaterää taivutettua ylöspäin, Pidetään öisin. Paranee vähitelleen. Kinesioteippiä voi käyttää lisänä. Kannattaa googlata sen käytöstä plantaarifaskiitin hoidossa, 

Vierailija
7/7 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kipeytyy jalan sisäsyrjät kävellessä. Kantapää on älyttömän kipeä. Olin varma, että on ylipronaatiota eli jalat kääntyy sisäänpäin. Kävin jalkojen tarkastuksessa vaan sanoi, että ei ole virhe asentoa. Päkiäjumppaa pitää tehdä koska on siitä madaltunut. Mutta en tarvitse holvikaarentukea ja nilkat oli suorat. Olisin voinut vannoa , että tarvitsen pohjalliset. Tai sitten mulla on huonot kengät.... jäi arvelluttamaan nyt tuo tutkimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän