Jippii !!! Antti Holma palaa takaisin tv-ruutuun elokuussa 2022 !!!
Kyllä tätä on sitten odotettu! Lauantaina 27. elokuuta jatkuu taas Haluatko miljonääriksi -tietovisailu ja tästä eteenpäin ohjelman puikoissa nähdään koko kansan suosikki Antti Holma!
Kommentit (17)
Mä tykkään siitä Antti Holmasta, joka on esim. haastatteluissa, fiksu ja miellyttävävä
SIitä, mikä on hänen viihdepersoonsansa, en tykkää yhtään.
Huomattava parannus edelliseen juontajaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään siitä Antti Holmasta, joka on esim. haastatteluissa, fiksu ja miellyttävävä
Kerro tarkemmin, millainen on hänen viihdepersoonansa, itse olen nähnyt vain Holman roolisuorituksia, joissa hän näyttelee roolia, ei viihdepersoonaa, ja tietenkin myös lukenut hänen kirjoja.
Homofoobikkojen (kaappihomojen) ulinaa odotellessa.
t. lihaa syövä heteromies
Kahden viikon päästä lauantaina iltayhdeksältä koko Suomen kansa katsoo televisiota!
Asuiko hän välillä ulkomailla ja oli vai onko vielä naimisissa?
Voi vitsit Antti on niin ihana, että joka kerta kun hänet jossain mainitaan, minä mielessäni salaa hiljaa toivon että olisivatpa kaikki Suomen heteromiehetkin yhtä ihania kuin Antti Holma.
Vierailija kirjoitti:
Asuiko hän välillä ulkomailla ja oli vai onko vielä naimisissa?
Asuu edelleenkin ulkomailla, aivan kuten monet muutkin suomalaiset näyttelijät, kuten vaikkapa Peter Franzen. Ja on myös edelleenkin onnellisesti naimisissa.
Parempi kuin entinen, tosin siihen ei paljon vaadita. Se kurkkuääni on silti ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin, millainen on hänen viihdepersoonansa, itse olen nähnyt vain Holman roolisuorituksia, joissa hän näyttelee roolia, ei viihdepersoonaa, ja tietenkin myös lukenut hänen kirjoja.
En osaa tarkemmin kuvalla, mutta esim.podcastejaan en jaksa kuunnella yhtään. Mutta tiedän kyllä, että ovat todella suosittuja, ja niitä myös rakastetaan. Ehkä minulle on sattunut juuri ne jaksot missä puhutaan paljon pepuista ja kakasta.
en oo koskaan katsonu kyseistä ohjelmaa, tietääkö joku montako jaksoa saamme nauttia antista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkemmin kuvalla, mutta esim.podcastejaan en jaksa kuunnella yhtään. Mutta tiedän kyllä, että ovat todella suosittuja, ja niitä myös rakastetaan. Ehkä minulle on sattunut juuri ne jaksot missä puhutaan paljon pepuista ja kakasta.
Oletko kenties kuunnellut Radio Sodomaa
Antti Holma on esiitymisen moniosaaja ja todella loistava juontaja! Hän oli erittäin hyvä muun muassa Mestaritekijässä!
Tuleekohan Antti Suomeen antamaan haastatteluita? Vaikka tokihan se onnistuu Losistakin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että molemmat ovat näyteltyjä rooleja... ;D
Kertoo itse tästä Auta Anteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kenties kuunnellut Radio Sodomaa
Radio Sodoma on ihana!
Ehanata!