Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä kaivataan! Lahjoitan pariskunnalle tupaantuliaislahjaksi

Vierailija
15.08.2022 |

lahjakassin, mihin kerään kaikkea tarpeellista kotiin. Esim. hygieniatuotteita, ruokaa ym. Kodin tavaroita heillä on jo kuulemma, mutta jotain käyttötavaraa tai ruokaa. Antakaa vinkkejä mitä se voisi olla ja mistä itse ilahtuisit?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjapullo (tai miten kirjoitetaankaan, joku tulee kuitenkin vittuilemaan)

Vierailija
2/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Toi oli hyvä. Kiitos. Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Toi oli hyvä. Kiitos. Lisää?

Satisfyer Pro.

Vierailija
4/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ja mies voivat haluta eri korit. Nainen voi pitää: Marjamehu, marjahillo, mansikkasuihkugeeli luomu, luomusaippua, kaunis rasia, puusta tai savesta tehty joku hyötyesine tai koriste, luomua on monenlaisessa tuotteessa, sisätossut, nahkainen pussukka, säilytyslaatikot ja rasiat hyvällä maulla, pieni lasipullo jossa on kauniita kiviä, koristeruusu. Ihmiset arvostavat eri asioita, pitäisi tuntea paremmin heidän maku.

Vierailija
5/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää ja suolaa, tuovat onnea uuteen kotiin.

Vierailija
6/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodeksi vessapaperia!

Vierailija
7/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on aina ajankohtainen lahja.

Vierailija
8/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilahtuisin esim. hyvistä oliiveista, aurinkokuivatuista tomaateista, yrteistä, hyvästä oliivioljystä ja Balsamicosta ( esim. viikunabalsamico on todella hyvää ), jostain pähkinöistä, ja viinin ystävänä myös punaviinistä ( mieheni taas jostain hyvästä saksalaisesta oluesta).

Vierailija
9/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, teetä, kaakaota ja suklaata.

Vierailija
10/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nuoripari? Jotenkin tuntuu erikoiselta viedä hygieniatuotteita. Itse en kehtais viedä muille kun omille lapsille.

Vierailija
11/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilahtuisin esim. hyvistä oliiveista, aurinkokuivatuista tomaateista, yrteistä, hyvästä oliivioljystä ja Balsamicosta ( esim. viikunabalsamico on todella hyvää ), jostain pähkinöistä, ja viinin ystävänä myös punaviinistä ( mieheni taas jostain hyvästä saksalaisesta oluesta).

Mäkin tykkäisin näistä! Lisänä esim. joku peruskahvia parempi kahvi, tai tee tai kunnon kaakao. Suklaa ja juustot on myös hyviä. Panostaisin vähän parempiin juttuihin, en siis ostaisi esim. jotain tonnikalaa ja nuudeleita tms. perusjuttuja.

Vierailija
12/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nuoripari? Jotenkin tuntuu erikoiselta viedä hygieniatuotteita. Itse en kehtais viedä muille kun omille lapsille.

En minäkään veisi kuin korkeintaan esim. jonkun nätissä pullossa olevan käsisaippuan tai jotain vastaavaa.

Vierailija
13/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi lajitelma erilaisia mausteita, niille on aina käyttöä ja monta kertaa uudesta kodista löytyy vain jotain perus pippuria ja suolaa. 

Vierailija
14/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallinen desilitran mitta, kananmunaleikkuri, korkkiruuvi, pullonavaaja, säilyketölkinavaaja, metallinen kahvimitta, metallinen teenhaudutuspallo, kuorimaveitsi ja hedelmäveitsi. Simppeleitä keittiön pikkutarvikkeita joiden tarpeellisuutta ei aina tule ajatelleeksi ja arvostaneeksi.

Vierailija
15/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallinen desilitran mitta, kananmunaleikkuri, korkkiruuvi, pullonavaaja, säilyketölkinavaaja, metallinen kahvimitta, metallinen teenhaudutuspallo, kuorimaveitsi ja hedelmäveitsi. Simppeleitä keittiön pikkutarvikkeita joiden tarpeellisuutta ei aina tule ajatelleeksi ja arvostaneeksi.

Nuo nyt löytyy yleensä kaikilta ennestään, jos ei ole ensimmäiseen omaan kotiinsa muuttava.

Vierailija
16/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävätkö he saunomisesta? Kankaiset, nätit laudeliinat ja ehkä löylytuoksu voisivat sopia lahjaan mukaan. Kahvi on kallista, joten ainakin minä ilahtuisin kahvipaketista. Monet raaputtavat mielellään arpoja, joten ehkä Ässä-arpa tai pari joukkoon?

Vierailija
17/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt löytyy yleensä kaikilta ennestään, jos ei ole ensimmäiseen omaan kotiinsa muuttava.

Tätähän me emme voi tietää koska aloittaja ei avannut asiaa sen enempää, mainitsi vain olevan tupaantuliaisista kysymys.

Vierailija
18/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas laittaisin lahjakorimuodossa eteenpäin seuraavalle juhlijalle. Itse en välitä lahjuksista, riittää että tärkeät ihmiset ovat päässeet paikalle.

Vierailija
19/19 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 14 on samoilla aatoksilla liikkeellä kuin minä joitakin kertoja nuorena, kun kaverit menivät naimisiin. Silloin ei asuttu ennen vihkimistä yhdessä, joten uudesta kodista puuttui todella paljon juurikin tuollaista pientä, mutta tarpeellista tavaraa. Keräsin tavarat ämpäriin ja laitoin kanneksi kaunista lahjapaperia ja komean rusetin sekä onnittelukortin. Lahja tuntui aina olevan tosi mieluinen.