Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin käymään kaupassa, palattuani rappukäytävässä oli outo hiippari ja vessan ovi oli kiinni kun palasin

Vierailija
15.08.2022 |

Vähän outo fiilis nyt. Asun yksin enkä koskaan laita vessan ovea kunnolla kiinni kahvasta. Lähdin tunti sitten käymään kaupassa. Palattuani kotiin törmäsin outoon mieheen hississä, joka ei tuntunut oikein tietävän mihin kerrokseen mennä ja mistä poistua. Kun kävin jättämässä ostoskassit sisään ja lähdin vielä viemään roskia, tyyppi tuli taas vastaan hississä kun palasin sisälle. Kotona mennessäni vessaan huomasin että vessan ovi oli vedetty kokonaan kiinni ja jouduin avaamaan sen kahvasta vääntämällä, mikä tuntui todella oudolta.

Nyt on todella epämiellyttävä tunne että se hiippari on käynyt asunnossani. Millään huoltomiehellä ei pitäisi olla asiaa kotiini eikä tyypillä ollut edes mitään työkaluja mukana. Pihalla oli valkoinen paku mutta huoltoyhtiön autot ovat teipattuja.

Minulla on aiemminkin ollut tuntemuksia että kodissani on käyty, mutta olen yrittänyt olla huomioimatta sitä. Viimeksi ulko-oveni narisi monta kuukautta ja ajattelin aina että pitää öljytä saranat, kunnes eräänä päivänä havahduin siihen että ovi ei ollut enää moneen päivään pitänyt ääntä, vaikka en ollut tehnyt asialle mitään. Ajattelin että narinan loppumiseen löytyy luonnollinen selitys ilmankosteudesta tms.

Pahinta on epätietoisuus ja turvattomuuden tunne. Jos tietäisin varmasti että joku ulkopuolinen käy luvatta kodissani, voisin tehdä asialle jotain. Nyt on vain huono tunne ja epäilys omasta vainoharhaisuudesta. Entinen poikaystäväni salakuvasi ja seuraili minua ja siitä on jäänyt pelko että kodissani on salakameroita siellä täällä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on tilanne näin reilut pari vuotta myöhemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan