Naapurin nainen yrittää vietellä mieheni
Muutimme juuri pienelle paikkakunnalle omakotitaloon mieheni kanssa. Hyvin pian kävi selville, että toisella puolella olevalla naapurin rouvalla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Rouva on kylillä tunnettu siitä (kuultu muilta naapureilta ja kyläläisiltä) että naimisissa olosta huolimatta viettelee miehiä ja on menneisyydessään maannut läpi kaikki lähiseudun kaksilahkeiset.
Tänään otti pihallaan alasti aurinkoa ja rupesi keikistelemään, kun mieheni meni ulos tekemään pihatöitä. Rouva on nuorehko ja hyvärunkoinen eikä mieheni saanut silmiään irti hänestä!
Mikä neuvoksi, millä suojelen parisuhdettamme rouvan iskuyrityksiltä, mies näytti aika myydyltä :(
Kommentit (48)
Kyllä pitää miehen antaa. Mies on luotu siittäjäksi.
Miespaska on siis helposti vieteltävissä?
Tapa se sika.
Mites jos sä menisit kans alasti pihallenne ja sitte myös muutamat kierrokset kävisit naapurustossa läpi. Miehesi tykkäisi varmaan tooosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse silmälasipäinen, lauta, luuperse, lattarinta ja ärsyttävä valittaja? Jos olet niin ukkos jättää jä menee tän muikkelin luokse ja ne varmasti NUSSII ja ukkos saa kunnolla.
Ihan nätti olen, mutta viime vuosina on tullut kiloja lisää noin 15kg verran :(. Itkettää kun naapurin rouvalla kauniimpi vartalo ja mies pitää AP
Jos noin on, sano miehelles et käy sipasemassa.
Todennäköisesti tekee hyvää teille molemmille.
Jos parisuhteenne kestää,niin kestää.
Etköhän nyt vähän liioittele ja luule kummia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse silmälasipäinen, lauta, luuperse, lattarinta ja ärsyttävä valittaja? Jos olet niin ukkos jättää jä menee tän muikkelin luokse ja ne varmasti NUSSII ja ukkos saa kunnolla.
Ihan nätti olen, mutta viime vuosina on tullut kiloja lisää noin 15kg verran :(. Itkettää kun naapurin rouvalla kauniimpi vartalo ja mies pitää AP
Ei se haittaa, sano miehelles et sipasee, ja et ole mustasukkainen.
Tuolla aikaisemmin taisi olla väärä kuva. Tässä oikea.
Joko miestä pyydettiin naapuriin talkoisiin :)
AP vielä täällä. Mies oli viemässä roskia ja eikö se rouva lyöttäytynyt juttelemaan miehen kanssa. Nyt ne ovat kahdestaan jutelleet ja nauraneet siitä sun tästä tuolla ulkona puolen tunnin verran. Pitäisikö mennä keskeyttämään AP
Aikamoisella paikkakunnalla asut, jos yksi nainen on onnistunut panemaan kaikkia miehiä. Mikä tuo on, selkärangaton-mato-landia? Toki muutaman miehen voi keikauttaa, jos mies on moraaliton tai avioliitto huonossa hapessa, mutta kunnon aviomiestä saa vietellä päivät pitkät, vähäisin tuloksin. En minäkään ryntää minkään auervaaran perään. Katsoahan toki saa, mutta siihen se jää.
Omg. Käy puhuttelemassa tuo nainen että miehesi.