Minä en jaksa näitä koronajuttuja enää enkä melkein muutakaan!
Ja ei, en ole foliohattu. Mutta huomaan olevani totaalisen turta ja väsynyt. Mitä hyvänsä kerrotaan että aa nyt se onkin vaaraton ja maskejakin piditte turhaan, ai ei olekaan ja voit saada joka toinen viikko ja maskit olisivatkin tarpeen, aa nyt se helpottaa, aa ei se taida olla koskaan ohi..
Kommentit (11)
Anteeksi tästä purkauksesta, ymmärrän että itse otin asian puheeksi, mutta puheeksi se tulee kuitenkin ja on välähdellyt jo otsikoissa syksyä silmällä pitäen.
Usassa terveysviranomaiset on jo antaneet ohjeistukset että altistuneita ei karanteeniin eikä sen puoleen sairaitakaan eristetä. Kaikki on samalla viivalla, piikin ottaneet ja piikittömät. Mitään maskeja ei tarvitse missään. Se siitä kohta täälläkin.
Et ole varmaan ainut.
Se valitettavasti nyt on mitä on.
ei piä välittää piuta eikä pauta, vaan ynmmärtää että pääasia ei ole koronanvoittaminen vaan mm käteisestä, itsenäisyydestä, kansallisvalioista ja itsemääräämisoikeudesta vierottaminen
Vierailija kirjoitti:
Et ole varmaan ainut.
Se valitettavasti nyt on mitä on.
Ymmärrän senkin. Mutta kaikenlainen hukkaan mennyt aika minua ärsyttää. On minulla syyni asiasta turhautua todella, en sitä tosin ala avaamaan. Toivotaan parasta kai sitten.
Onko jollekin ollut jotain käytännön apua vielä kolmestakaan piikistä?
voi saada koronan vain jos menee ottamaan pitkää päähän, mutta ei aina silloinkaan
Itse sivuutan uutiset ja palstakeskustelut, jotka käsittelevät koronaa. Suojaan itseni parhaan kykyni mukaan ilman, että kenenkään tarvitsee kertoa, että toimi näin.
Sairaalahoidossa olevien tai kuolleiden määrä on mitä on. Jos lääkärit ja muut asioista paremmin tietävät eivät osaa selittää, miksi joillekin korona on vakava tauti ja toisille ei, turha minun on sillä päätäni vaivata.
Rokotevastaiset aiheuttivat juttujensa hylkimisreaktion jo aika päivää sitten. Lähinnä kauhistuneena tajusin, että Suomessakin elelee koulutustasosta huolimatta joukko ihmisiä, joiden käsitykset ovat sanoisinko merkillisiä, kun en parempaa sanaa keksi esimerkiksi sille väittämälle, että rokotetut tartuttavat piikkiproteiinia muihin ihmisiin ja jopa lemmikkieläimiinsä pelkästään olemalla ja hengittämällä. Lisäksi näillä on jonkinlainen henkinen pakko vuodattaa uskomuksiaan muille ja valistaa kansaa.
luet ilmeisesti vääriä tiedotusvälineitä
Joo en mäkään koronasta noin stessaa kun on rokotukset. Ukrainan sota kyllä edelleen vähän ahdistaa, vaikka hyökkäys tänne tuntuukin aika epätodennäköiseltä.
Eihän minulla edes ole harrastuksia jotka voisi peruuntua, mutta ihmettelen miten se välillä on vaarallinen tauti ja välillä ei haittaa vaikka tulee koronassa töihin? Olen katkera näkemästäni vaivasta mennä koronatestiin kauheassa kuumeessa kun ex-työ vaati ja nyt sitten ei edes testata