Cropattuja collegeja, vyötäröpituisia jakkuja... tiedossa järkyttävä vaatesyksy
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, en ole muodin orja.
No sitähän tässä juuri ajetaan takaa, ettei olla. Mutta kun kaupoista ei LÖYDY kunnollista päällepantavaa, jos muoti on tuollainen. ap
Eikö sinulla ap ole yhtään syksyyn käyvää vaatetta kaapissasi? Osta sellaisia vaatteita ettei tarvitse aina vuodenajan vaihtuessa lähteä kaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ap ole yhtään syksyyn käyvää vaatetta kaapissasi? Osta sellaisia vaatteita ettei tarvitse aina vuodenajan vaihtuessa lähteä kaupoille.
Minulla on tietenkin viime vuoden vaatteet, mutta joka vuosi on kiva ostaa jotain pientä uutta. ap
Mä oon kyllä aina löytänyt mieleisiäni vaatteita, olipa muoti mikä tahansa. Aina löytyy esim. ihan tavallisia takkeja muodista huolimatta.
Olen ostanut jo useamman vuoden suurimman osan vaatteistani kirpputorilta (en alusvaatteita enkä hattuja). Aina löytyy kivaa kun en muutenkaan tykkää pintamuodista. Ympäristö ja lompakko kiittää myös.
Osta Prismasta, Cittarista tai Tokmannilta. Niihin ei varmaan mitään muotivaatteita koskaan tule.
Siis niinku onko tuo sinun vaatekaappisi nykyinen sisältö, vai mikä tässä on ongelma?
Chanelin jakkupuku ei koskaan pois muodista. Osta laatua älä muotia.
Vierailija kirjoitti:
Osta Prismasta, Cittarista tai Tokmannilta. Niihin ei varmaan mitään muotivaatteita koskaan tule.
😂
Ison vaatekaapin omistaja kirjoitti:
Siis niinku onko tuo sinun vaatekaappisi nykyinen sisältö, vai mikä tässä on ongelma?
Ehkä hänen vaatekaappinsa on tuhoutunut kesän aikana.
Kaikissa kaupoissa on _jotain_ klassistakin vaihtoehtoa, ei kaikki ole pintamuotia ja sen hetken trendejä.
Suosittelen ostamaan juurikin klassisia ja ajattomia perusvaatteita, niin muotia ei edes tarvitse seurata.
Justiinsa juu. Voinko tehdä sinulle munsalan kansallispuvun? Kyselee mummi pohojanmaalta.
Sitten sinun täytyy kulkea kait alasti.
Mä pukeudun sen mukaan mistä itse tykkään, en sen mukaan, että se on muotia just nyt.
Ap pakko kysyä heitätkö sä joka sesongin lopussa kaikki vanhat vaatteet veks jos sun aina pitää ostaa uutta?
Toi sun ongelma on ihan 1st world problem eikä siis oikeasti mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa juu. Voinko tehdä sinulle munsalan kansallispuvun? Kyselee mummi pohojanmaalta.
Et, tekijän tulee olla Helsingistä tai Vantaalta.
Osta vaattees jostain muualta kuin halpamuotikaupan nuortenosastolta, niin löytyy.