Ohjeita festariille menijöille
Laittakaa sitten huonoimmat vaatteet päälle, kumminkin ryvette siellä. Ei hyviä vaatteita uhrata tuollaisiin kotkotuksiin. Menis varmaan ryppyynkin.
Kommentit (14)
Ohje: Älä mene festareille, elämää on ilman festareita ja muita massamusiikkitapahtumia. Muuallakin on elämää. Flow festaria voit kokeilla.
Myöhässä tulee ohjeet. Festarit on tältä kesältä jo juhlittu ja käyty.
Vierailija kirjoitti:
Ohje: Älä mene festareille, elämää on ilman festareita ja muita massamusiikkitapahtumia. Muuallakin on elämää. Flow festaria voit kokeilla.
Eiköhän jokainen saa mennä sinne minne haluaa.
Just tulin festareilta eikä vaatteet menneet miksikään. Eri asia toki jos festareiden ajan sataa kaatamalla ja pitää mutavellissä kävellä, tosin ei kai silloinkaan mene muut kuin kengät.
Vierailija kirjoitti:
"Elämää on muutenkin", no vau, niinkö? Elämää on ilman vaikka mitä asioita, mutta jos jostain nauttii niin elämästä tulee kivempaa kun tekee niitä asioita.
Tämän ohjeen kun mahd. moni kanssafestaroija muistaisi, niin riittäisi minulle: Älä töni, huido, jyrää, tallo varpaita, heittele tölkkejä tai käyttäydy agressiivisesti.
Olin ukkosmyrskyssä festareilla eikä vaatteet menneet pilalle. Missä mutakasassa ap rypee?
Vierailija kirjoitti:
Ei Flowssa ole mitään nähtävää tai koettavaa.
Minun ohjeeni on että älä mene suomalaisille festareille. Et saa rahoillesi vastinetta.
Tärkeä ohje festareille. Kätke päihteesi ajoissa tulevalle festarialueelle. Juomat on kalliita ja jonotus käy hermoille.
Vierailija kirjoitti:
Minun ohjeeni on että älä mene suomalaisille festareille. Et saa rahoillesi vastinetta.
Paras ohje.
Vierailija kirjoitti:
Paska ohje. Ap on sekaisin.
Totta. AP ei ole käynyt takapihaansa kauempana saati festareilla.
Viidet festarit käyty tänä kesänä, kertaakaan en rypenyt.