Miten ihmiset kiinnittää roikkumaan valot ikkunasta?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaisia yksinkertaisia koukkuja joista laitan roikkumaan.
millasia
Tätä mäkin oon ihmetellyt. Jos ei ole verhotankoa eikä halua laittaa mitään nauloja tai koukkuja niin ei kai mitenkään.
Mun vanhassa asunnossa oli ikkunan yläosissa sellaiset listat, vai mitä ne nyt on, joiden takana oli edellisen asukkaan laittamat naulat.
Nykyisessä asunnossa ei ole mitään listoja, joten jos laitan nauloja tai koukkuja niin ne ovat rumasti näkyvissä silloin kun ei ole valoja ikkunassa. Ja täällä on kaikki pinnat vasta uusittu, joten välttelen turhia kiinnityksiä. Ilmeisesti olen ilman roikkuvia valoja ja hankin talveksi jotain valosysteemejä jotka voi laittaa ikkunalaudalle.
Samaa ihmetellyt, ja miten nuo saa yltämään pistokkeisiin...?
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt, ja miten nuo saa yltämään pistokkeisiin...?[/quote
Samalla tavoin ne nyt yltää pistokkeisiin, kuin vaikka seinällä oleva valaisin. Onhan siinä johtoa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin oon ihmetellyt. Jos ei ole verhotankoa eikä halua laittaa mitään nauloja tai koukkuja niin ei kai mitenkään.
Mun vanhassa asunnossa oli ikkunan yläosissa sellaiset listat, vai mitä ne nyt on, joiden takana oli edellisen asukkaan laittamat naulat.Nykyisessä asunnossa ei ole mitään listoja, joten jos laitan nauloja tai koukkuja niin ne ovat rumasti näkyvissä silloin kun ei ole valoja ikkunassa. Ja täällä on kaikki pinnat vasta uusittu, joten välttelen turhia kiinnityksiä. Ilmeisesti olen ilman roikkuvia valoja ja hankin talveksi jotain valosysteemejä jotka voi laittaa ikkunalaudalle.
Jos pieni reikä häiritsee, mieti jos hankit kivat vetimet. Siis sellaset mitä lipaston laatikoihin ja oviin laitetaan. Ota aavistuksen pienempi poranterä, mitä se ruuvi on niin pysyy paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhassa asunnossa oli ikkunan yläosissa sellaiset listat, vai mitä ne nyt on, joiden takana oli edellisen asukkaan laittamat naulat.Nykyisessä asunnossa ei ole mitään listoja, joten jos laitan nauloja tai koukkuja niin ne ovat rumasti näkyvissä silloin kun ei ole valoja ikkunassa. Ja täällä on kaikki pinnat vasta uusittu, joten välttelen turhia kiinnityksiä. Ilmeisesti olen ilman roikkuvia valoja ja hankin talveksi jotain valosysteemejä jotka voi laittaa ikkunalaudalle.
Onhan niitä kauniita koukkujakin.
Rautalangalla tai siimalla verhon klipsuun kiinni. Vai millä tuossa kuvassa nuo verhot ovatkaan ylhäältä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millasia
https://www.clasohlson.com/fi/p/21-2653?utm_source=google&utm_medium=or…
Tämmösiä. Saa helposti laitettua parilla vasaran napautuksella.
Meillä ei ole sivuverhoja tai verhotankoa, joten olen painanut pari valkoista nastaa ikkunanpokaan kiinni. Ovat tosi huomaamattomat ja jaksavat hyvin kantaa vastaavanlaiset valopallot.
Vierailija kirjoitti:
Rautalangalla tai siimalla verhon klipsuun kiinni. Vai millä tuossa kuvassa nuo verhot ovatkaan ylhäältä kiinni.
Verhokiskot on ja ylimääräisiä klipsujakin. Sitä vois kokeilla. Miten en tullut ajatelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt, ja miten nuo saa yltämään pistokkeisiin...?[/quote
Samalla tavoin ne nyt yltää pistokkeisiin, kuin vaikka seinällä oleva valaisin. Onhan siinä johtoa.
Patteritoimiset on helpoimmat ja ne saa kiinitettyä ihan vaan nuppineuloilla, vinoon se neula ja johto sinne alle listan reunaan, niin ei näy mitään rumia viritelmiä...oli sitten sähkö-tai patteritoimiset.
Vaikka teipillä. Clasulla on myös tarrakoukkuja, jotka voi kiinnittää ja irrottaa ilman jälkiä.
Ruokamarketeissa(kin) myydään läpinäkyviä imukuppikoukkuja, jotka pysyvät puhtaassa ikkunalasissa.
Ihmiset joilla ei ole kissoja ja bun buneja.