Mihin fiktiiviseen hahmoon samaistut eniten ja miksi?
Onko sinussa McGyverin ongelmaratkaisutaidot, Ihmenaisen kyky pistää asiat järjestykseen tai Kaunareiden Stephanien kyky saada ihmiset toimimaan haluamallasi tavalla?
Kommentit (34)
Rakentaja Rane, kaikki tutut sanovat, että samanlainen möreä ääni.
Breaking badin Tuco Salamanca. Olen yhtä vainoharhainen pirípää.
Koen samanlaista epätoivoa kuin Ihaa Nalle Puhista. Osuvasti olen aika harmaa ja alakuloinen luonteeltani.
Ohis, lähikaupassa näen toistuvasti tyyppiä joka on kuin ilmetty herra nro 47.
Ankkalinnan Hansuun :( yhtä laiska ja muiden elämässä enemmän kuin omassaan elävä aloitekyvytön nobody. Plussaa tosin se, että olen useimmiten silti aika hyvällä mielellä.
Jo edesmenneellä isälläni on nuoruuden kuvissa samanlaiset pulisongit kuin Wolverinen esittäjä Hugh Jackmanilla ja taistelija hänkin omassa elämässään oli.
Elaine Benes sillä:
Keitä nämä idiootit ympärilläni ovat?
Ai niin, exäni kavereineen. Tyttökavereitahan mulla ei edes ole.
Hyvä elämä, v*ttu.
Sandmanin Despair. Ulkonäkö ja luonne on yksi yhteen. Siis alkuperäisteoksen Despair, ei tuo Netflixin brittinäyttelijä, joka on liian nätti.
Yksi mun kaveri on ihan samanlainen säätäjä kuin Luottomiesten Juhis.
Pera pervoon. Syynä elämän viisaus. "Niin kauan kuin on reikää on toivoa".
Tuutikki. Tykkään käytännöllisistä asioista ja olen (kaappi) lesbo.
Nuuskamuikkunen, vaeltajasielu ja vapautta kaipaava sosiaalinen erakko.
Batmaniin. Ollaan kumpikin miljardööri-playboyta, jotka taistelee öisin rikollisia vastaan kaduilla.
Levi
Olen lyhyt
Pukeudun paremmin kuin muut miehet (pikkutaki yllä arjessakin)
Imuroin päivittäin, joten olen samanlainen siisteysfriikki
Näytän pelottavalta
Puhun vähän, mutta asiaa
M26
My little ponyn Fluttershy:hyn.
Kummatkin ollaan arkoja ja hiljaisia ja rakastetaan eläimiä ja luontoa ja rauhaa, mutta tosipaikan tullen tarpeen vaatiessa löytyy myös rohkeutta ja sähäkkyyttä
Piisamirotta. Perustelu tuskin on tarpeen, se on merkityksetöntä
Kalle Laitelassa on jotain samaa kuin itsessäni. En tosin ole itse alkoholisti, mutta esim. oma isäsuhteeni on aika samanlainen. Lisäksi itselläni on myös monesta asioista aika samanlaisia kokemuksia lähinnä siitä, miten julma maailma voi ei pahalle ihmisille olla ja siitä, miten omista virheistään joutuu kärsimään kohtuuttomasti, eikä onnea suoda sitten millään.
Pluto, uskon siihen, että piilotettu ydinluu kyllä löytyy maasta, kunhan jaksaa ahkerasti kuopia.