Mitä teillä on näin sunnuntaina syöty?
Minä keitin sunnuntain kunniaksi korppumaitoa, joka on ylintä juhlaruokaa, jota minä köyhä mökin akka voin tehdä ruoaksi. Ja lapsetkin saivat kukin puoli kuppia kahvia kukin. Nuorin heistä on 1v ja vanhin 14v.
Kommentit (17)
Riissivelliä näin juhlavana päivänä. Mutta ei kukkuramitoin, 3 rkl per nokka.
Monikohan lukijoista tajuaa viittauksen kirjailijaan? (k---e pä---lo)
Venlafaxiinia! 150mg Venlafaxiinia.
Aamuborssia pakkasesta. Tyhjään vatsaan ei voi vetää teetä.
Aamutee hapankorppujen kera juotu.
Ruokana tänään puikulaperunaa omasta maasta ja jauhenlihakastiketta
Nyt syötiin kesäytyneitä särkiä, pottuvoita, kunnan jauhoista tehtyä kuivaa ruisleipää, voita ja maitoa. Terveisin: Riitu.
Pyhäviiliä näin sunnuntaina aamuseksi. Muikkupottuapäivälliseksi. Illalla ruodimme kessäytyneitä särkiä, huitua juomme ja kiilaruuaksi hilloja, joitten perässä sai kaahlata vi tunkarvat vaahessa.
Ei mitään.
Kuuma asunto ja helteet tulossa, joten ajattelin olla tämän viikon syömättä.
Eipä ole ainakaan kuuma, päin vastoin.
Oon juoanu vasta kaffeen. En tiedä mitä sen jälkeen ottaisin ku kaappi suhteellisen tyhjä. Pitänee katsella josko kasvimaalta jotain löytäisi. (metsä) Kauppaan jaksa lähteä sillä jo keskiviikkona meni mittari punaiselle ja pitää jättää varat kuun loppuun Jos tarttee johonkin. Huomenna pyöräilen kylille. Ruokakassi tai kaksi jos saa ja jotain kaupasta. On tästä hintojen noususta se hyvä puoli että ainakin kunto kohenee. Talvi vain voi aiheuttaa ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Pyhäviiliä näin sunnuntaina aamuseksi. Muikkupottuapäivälliseksi. Illalla ruodimme kessäytyneitä särkiä, huitua juomme ja kiilaruuaksi hilloja, joitten perässä sai kaahlata vi tunkarvat vaahessa.
Hän ymmärsi vihjeen.
Paistoin 400 g jauhelihaa, kun tulin baarista eilen yöllä kotiin. Söin siitä 3/4 osaa. Loput säästin lapselle ja tarjosin aamupalaa / lounasta.
Nyt söin mansikkaherkkurahkan ja kohta keitän kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Venlafaxiinia! 150mg Venlafaxiinia.
Mielummin tapan itseni, kuin kosken siihen enää.
Sunnuntain kunniaksi brunssin tapaista:
- kukkakaalikeitto
- onigiri katkaraputäytteellä
- hummusta ja porkkanatikkuja
- oliiveja ja pikkelöityjä retiisejä
- pensasmustikoita
- vihreää teetä ja vissyä
Dinneriä tässä juuri suunnittelen. Löytyisikö recomia viinille?