Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstalla oletetaan, että jokainen koskaan seurustelematon 27-vuotias nainen on valinnastaan sinkku?

Vierailija
14.08.2022 |

Eli ahaa, jokainen saa kumppanin, kun vain haluaa? Pakko kysyä, että oliko itselläsi siis laisinkaan kriteereitä kumppanillesi?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaatte äidin huoleen, jonka 27-vuotias tytär ei ole vielä koskaan seurustellut, jos tämä etsii kumppania ja on neitsyt? Eli siis sitoutuu ainoastaan tositarkoituksella?

Vierailija
2/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laske odotukset maapallon tasolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloinhan se on valinta, kun niitä kriteereitä on. Se riippuu, millaista materiaalia sinulla on antaa vaihdossa, jos (kovat ulkoiset) kriteerit kumppanille ovat olemassa. Kyllä kai minullakin miehenä olisi mahdollisuus saada kumppani, jos haluaisin/lupaisin naiselle hirveästi sitoutunutta parisuhdetta, lapsia ja ulkoisesti kenet tahansa naisen.

Vierailija
4/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan se on valinta, kun niitä kriteereitä on. Se riippuu, millaista materiaalia sinulla on antaa vaihdossa, jos (kovat ulkoiset) kriteerit kumppanille ovat olemassa. Kyllä kai minullakin miehenä olisi mahdollisuus saada kumppani, jos haluaisin/lupaisin naiselle hirveästi sitoutunutta parisuhdetta, lapsia ja ulkoisesti kenet tahansa naisen.

Korjaus: jos haluaisin ulkoisesti kenet tahansa naisen.

Vierailija
5/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain tuota aloitusta, jossa äiti on huolissaan tyttärensä tilanteesta, kun palstailijat eivät voi käsittää, että tytär voi hyvinkin olla yksin vaikkei haluaisi.

Ei kai nyt kenenkään kuulu tinkiä mahdollisesta lapsettomuustoiveestaan päästäkseen suhteeseen?! Sitoutumisen vaateen jo ymmärrän, sitä moni kaipaa omalta rakkaaltaan kyllä.

Ap

Vierailija
6/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ajattele. Itse ajattelen, että mitäköhän on vialla? Onko vain hankala vaativa persoona, vai mahdollisesti kinkkisempää mt-ongelmaa?

Vierailija
7/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oma valinta minkä tasoisia miehiä hyväksyy seurustelukumppaniksi.

Vierailija
8/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla miehenä väkisinkin herää epäilykset, jos nainen on kaunis 27-vuotias nuori nainen, eikä ole ikinä ollut muka parisuhteessa. Joko tämä harrastaa hirvittäviä määriä irtosuhteita, fwb-suhteita tai on vakavasti mielenterveysongelmainen. Niin naisillakin heräisi epäilykset minusta, jos olisin ollut 10 vuotta sinkkuna. Miehenä toki tuo sinkuksi jääminen onnistuu huomattavasti helpommin, koska komeita miehiä (jotka saavat valita joko fwb-suhteet/irtosuhteet tai parisuhteen) on älyttömän vähän.

Vierailija
9/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oma valinta minkä tasoisia miehiä hyväksyy seurustelukumppaniksi.

Ja mikä on niin vaikeaa siinä, kun tätä ei voida vastata valtaosin sen äidin ihmettelyyn?

Vierailija
10/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku koska miehet ei halua seurustella mun kaa. Monet luulee muakin jollakin tavalla nirsoksi tai hankalaksi. En ole ikinä seurustellut mutta lyhyitä tapailuja on ollut.

N25

Vierailija
11/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sinkku koska miehet ei halua seurustella mun kaa. Monet luulee muakin jollakin tavalla nirsoksi tai hankalaksi. En ole ikinä seurustellut mutta lyhyitä tapailuja on ollut.

N25

Tuskinpa tuo nirsous tai hankaluus on syy, kun kuitenkin miehiä tapaat. Olet todennäköisesti juuri sen verran ulkoisesti vaatimaton, että miehet eivät ihastu sinuun, mutta harrastavat mielellään seksiä, koska tunteet eivät tule kuvioihin.

Vierailija
12/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Mä olin myös, enkä koskaan saanut oikeasti toivomaani miestä. Tilanne inhotti niin paljon, että katkaisin sen ollen yhden ääliön kanssa, ts. joka tuntui kaverille, ei edes ystävälle.

Ap

Vierailija
13/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Tuskinpa tuo nirsous tai hankaluus on syy, kun kuitenkin miehiä tapaat. Olet todennäköisesti juuri sen verran ulkoisesti vaatimaton, että miehet eivät ihastu sinuun, mutta harrastavat mielellään seksiä, koska tunteet eivät tule kuvioihin.

Perusnätti. Ei ole mikään fitnessmallin kroppa mutta olen normaalipainoinen ja huolehdin itsestäni. Teininä olin todella nätti.

Vierailija
14/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla miehenä väkisinkin herää epäilykset, jos nainen on kaunis 27-vuotias nuori nainen, eikä ole ikinä ollut muka parisuhteessa. Joko tämä harrastaa hirvittäviä määriä irtosuhteita, fwb-suhteita tai on vakavasti mielenterveysongelmainen. Niin naisillakin heräisi epäilykset minusta, jos olisin ollut 10 vuotta sinkkuna. Miehenä toki tuo sinkuksi jääminen onnistuu huomattavasti helpommin, koska komeita miehiä (jotka saavat valita joko fwb-suhteet/irtosuhteet tai parisuhteen) on älyttömän vähän.

Justjust.

Oon 33-vuotias nainen. En oo koskaan seurustellut, en harrasta fwb-suhteita, enkä ole mielenterveysongelmainen.

V*tuttaako?

Vierailija
15/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Perusnätti. Ei ole mikään fitnessmallin kroppa mutta olen normaalipainoinen ja huolehdin itsestäni. Teininä olin todella nätti.

Kaikki ikäisesi naiset kuvittelevat olevansa perusnättejä ja monet jopa todellisia kaunottaria. Joka tapauksessa, jos oikeati olet 25-vuotias, niin sinulla on koko maailman miehet vielä auki. Sinkkuja pitäisi olla joka puolella ihan siitä ikäluokasta, mistä haluat. Komeita ja rumia. Tapaat kuitenkin miehiä ja harrastat seksiä, eli vika on nyt jossain muualla.

Vierailija
16/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justjust.

Oon 33-vuotias nainen. En oo koskaan seurustellut, en harrasta fwb-suhteita, enkä ole mielenterveysongelmainen.

V*tuttaako?

No viestistäsi huomaa, että sinulla alkaa jo nousta otsaan. Mutta todennäköisesti ulkonäkösi on aika karmeaa katsottavaa, jos olet selvinnyt naisena parikymppisyydestä ilman seurusteluja ja fwb-suhteita.

Vierailija
17/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kaikki ikäisesi naiset kuvittelevat olevansa perusnättejä ja monet jopa todellisia kaunottaria. Joka tapauksessa, jos oikeati olet 25-vuotias, niin sinulla on koko maailman miehet vielä auki. Sinkkuja pitäisi olla joka puolella ihan siitä ikäluokasta, mistä haluat. Komeita ja rumia. Tapaat kuitenkin miehiä ja harrastat seksiä, eli vika on nyt jossain muualla.

En harrasta seksiä alkuvaiheessa. Olen saanut paljon positiivista palautetta ulkonäöstäni. Tosin en saanut nuorempanakaan huomiota kun olin vieläkin kauniimpi.

Vierailija
18/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justjust.

V*tuttaako?

No viestistäsi huomaa, että sinulla alkaa jo nousta otsaan. Mutta todennäköisesti ulkonäkösi on aika karmeaa katsottavaa, jos olet selvinnyt naisena parikymppisyydestä ilman seurusteluja ja fwb-suhteita.

Ei varmasti ole. Minullakin on ihan ulkonäköä mutta ei silti kukaan sellainen kiinnostunut minusta, joka olisi vaikuttanut luotettavalta, hyväksyvältä ja kiinnostavalta.

Ap

Vierailija
19/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nirsous niin löydät kumppanin.

Vierailija
20/73 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justjust.

V*tuttaako?

Herää kysymys miksi et ole koskaan seurustellut? Mikä sinussa on sellaista joka työntää miehet kauas? Ehkä se on tuo sinun mätä asenne muita kohtaan.