Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pää ei käänny kunnolla

Vierailija
13.08.2022 |

Uskaltaako niskaa hieroa? Tää on nyt pahentunut aika paljon ihan tän illan aikana. En pysty enää kääntämään päätä oikealle juuri yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla saattaa olla fasettilukko niskarangassa. Jos kärsii hieroa, niin se voi auttaa hetkellisesti, mutta kipu palaa nopeasti. Jännitystila voi kestää useita päiviä. Voit ottaa kipulääkettä, tai pyytää lääkäriltä reseptin lihasrelaksanttiin. Tuon tyyppiset kivut tuntuvat iskevän, kuin salama kirkkaalta taivaalta, mutta oikeasti ne ovat pitkän ajan virheasennon tulosta ja joku hetkellinen asento on vain ollut viimeinen niitti ennen kramppia. Omia asentoja siis kannattaa miettiä; onko tapana katsella kännykkää niska kippurassa, tai nukkua mahallaan pää sivulle kääntyneenä. Kaikenlainen kyhjöttäminen aiheuttaa tuota, liikunta auttaa. Eli kun kipu helpottaa, niin korjaa ryhti ja suunta kuntosalille :)

Vierailija
2/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama. Päänahkaa vihloo, kaulan lihakset kipeät. Kädet puutuvat öisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten jumissa jos ei käänny.

Kaveri avittaa niin kyllä kääntyy.

Vierailija
4/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Täysin eri ohjeet jos 20v tai 50v. Jumissa muuten vaan, kulumat?

Vierailija
5/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 45. Voi olla joku lukko niskarangassa hyvinkin. Alkoi joskus aiemmin tänään. Itse asiassa ajattelin että tuli salitreenistä, tein aika tehokkaan selkätreenin ja mietin että nytkähtikö siinä jotenkin. Mä ehkä tosiaan otan nyt särkylääkkeen yöksi. Mitään puutumisia sun muita ei ole ollut. Kulumaa mulla on, mutta polvissa. Ei kai muualla. Kai. Ainakaan ei ole oireillut aiemmin.

Vierailija
6/6 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystynyt varaamaan yhtään vasemmalla jalalla. Korjautui kun oli kipsattuna kuusi viikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän