Täällä Krakovassa meijän hotellihuoneen suihkun likakaivo on tällä hetkellä niin tukossa että vesi jää lillumaan suihkun lattialle lattialle
Taitaa olla täällä Puolassa vähän eri kriteerit laadukkaan hotellihuoneen suihkulle kuin Suomessa.
Kommentit (15)
Käy kaupassa ja osta parin euron viemärinavaaja-nestettä. Sen kun sinne vilauttaa niin kohta aukeaa viemärit ja puolalaiset hiukset ja karvat karisee samalla lailla kuin mitä polttivat jutikoita maailmansodassa.
Tuommoinen purkki ei paljon maksa eikä tarvitse odotella hotellin laiskoja siivoojia jotka mulkoilisivat tympeästi kun uniaan häiritään!
Krakova ihana paikka, olen kerran käynyt. Makkaroita söin, omenia!
Niin tekee myös minun kalliissa osakkeessa.Tehnyt jo toistakymmentä vuotta. Väärin asennetut putket.
Jos likakaivossa on nostettava kansi, kurkkaa kannen alle. Sieltä voi löytyä syy tukkeutumaan. Käy ostamassa talouskäsineet, tiskiharja ja puhdistusainetta.
Siellä Krakovassa, niinkuin muuallakin maailmassa, nuo asiat selvitetään hotellin respassa. Ei keskustelupalstoilla.
Ei taida olla mikään viiden tähden hotla? "Ken halpa osta hän paska saa".
Vierailija kirjoitti:
Jos likakaivossa on nostettava kansi, kurkkaa kannen alle. Sieltä voi löytyä syy tukkeutumaan. Käy ostamassa talouskäsineet, tiskiharja ja puhdistusainetta.
Ihanko oikeasti joku edes harkitsee tuollaisen tekemistä hotellihuoneessa?
Krakova on upea kaupunki, mutta kyllä sielläkin lattikaivo voi tukkeutua tai kylpyhuoneen lattiakaadot saatetaan tehdä päin helvettiä.
Itse en lähtisi kuitenkaan hotellin lattiakaivoja ronkkimaan, vaan pyytäisin henkilökuntaa tekemään asialle jotain.
Kyllä asia ihan kohta korjaantuu. Kerro tästä vielä muutamalla palstalla, niin viemäri toimii.
Ap menee varmaan hotellin keittiöön tekemään ruokansakin, jos kokin tekemä ei maistu.
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuoneen lattiakaivon avaaminen kuuluu kylläkin sen hotellin henkilökunnalle, ei maksaville asiakkaille.
No onneksi fiksuina ihmisinä opettelitte puolaa ennen matkaa ja menette nyt respaan selvittämään asiaa.