Milloin olet viimeksi valvonut läpi yön?
Omastani om aikaa. Taisi olla vain klo.06 saakka noin 12 vuotta sitten?
Kommentit (27)
Sairaanhoitajana jatkuvasti kun teen 12 tunnin yövuoroja klo 20-08.
Monet kerrat yövuoroissa. Viimeksi viime viikolla.
Olinp pikkujoulut tms. Ennen koronaa. Kävin nukkumaan klo 5.30.
Taisi olla joskus 90-luvun loppupuolella kun katsoin X-Files -maratonia 🤔
Taisi olla kun palasin kotiin USA:sta joitain vuosia sitten, niin jäi yksi yö väliin, nukuin kyllä sitten kotona päivällä.
Lapsen ollessa pikkuvauva. Kärsin nukahtamisvaikeuksista. Lopulta, kun vauva alkoi nukkua hyvin, en saanut itse nukuttua. Tämä vuonna 2019.
Menin mä nukkumaan kuitenkin, mutta kyllä se tais neljän jälkeen vasta olla. Tämä oli kesäkuussa, joskus kesäkuun puolenvälin tienoilla. Hauskasti kolmen jälkeen alkoi taas sää lämmetä ja sai ottaa pipon päästä.
Koulujen talvilomaviikolla, kun oli yötöitä.
Joka toinen viikko teen yövuoroja.
Tällä viikolla, kun katsoin jääkiekkoa. En viitsinyt mennä nukkumaan enää 3.30 jälkeen, kun peli loppui.
Useasti tulee tissuteltua koko yö ja seuraava aamupäivä.
Melkein joka yö. Olen työtön joten voin valvoa ihan vapaasti.
Valvon kaikki yöt. Menen nukkumaan vasta noin klo 9-11 aamupäivällä. Nukun älyttömän huonosti ja vähän, noin 3 tuntia/vrk.
En koskaan en ole yökukkuja enkä ikinä voisi tehdä yötyötä, nukkumaan yhdentoista aikaan ja herään seiskalta.
Viime viikolla kun oli kaksi yövuoroa.
Opiskeluaikoina oli Yösähly - turnaus, pelattiin sählyä läpi yön. Oi niitä aikoja!
Jos ei lasketa sitä kun olen töissä niin viime viikolla ei tullut uni kuin vasta aamu kuudelta. Valvominen hirveän paljon helpompaa kuin aikaisin herääminen... Juhannuksena join viiniä ja tanssin aamuun asti.
Alkuviikosta. On tämä perinnöllinen univaikeus vaivannut vuodesta 1977. Olen jo tottunut. Nukun seuraavan yön hyvin, ellen muuten niin lääkkeillä.
yövuorossa on tapana valvoa läpi yön