Miksi on niin paljon palstamammoja, jotka eivät pitäneet Vesa-Matti Loirista?
Tuossa kun luki kommentteja Uuno Turhapuroon liittyvässä ketjussa, niin aika moni palstamamma tuntui olevan sitä mieltä, että Loiri oli varsin epämiellyttävä henkilö. Miksi näin?
Kommentit (73)
Katsoin Turhapuroja, koska 80-luvulla ei lapsille ollut muita elokuvia edes tarjolla. Minusta Helsingin slangia puhuva juoppo ei herätä halua nauraa. Pahempi olisi ollut joku uskonnollinen tyyppi. Vesku oli erittäin tunnettu. Mutta en pitänyt niistä lauluista, joita hän esitti. Kuitenkin Vesku vaikutti hyvältä ihmiseltä, joka välitti läheisistään.
Kuka kasvatti sen Veskun esikoispojan, jonka äiti kuoli kun poika oli 4v? Ei varmaan Vesku kasvattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Uuno Turhapuro oli inhottava hahmo. Mut eikös se huumori siinä ollut enemmän Spedeä kuin Loiria? Musiikin tulkitsija Loirista pidin.
Miksi Uuno oli inhottava? Se hahmohan oli huumoria eikä aito. Ja jos sanot, että huonoa huumoria, niin miksi?
Mun mielestä se huumori oli täyttä sovinistista paskaa. Mies- ja naishahmot olivat todella steteotypisia eikä niistä ollut mitään samaistumispintaa.
Uuno oli oman aikansa tuote. Lapsena kasarilla ja ysärillä vielä jaksoi naurattaa. Aikuisena en ole jaksanut yhtään. Loirin musisointi tuntui olevan pääasiassa valaden taajuuksilla laulamista. En ole vielä tavannut näin aikuisiällä mitään Loirin tekelettä, mikä olisi herättänyt positiivisia tunteita. Tunteet ovat aina olleet joko ärsytystä tai ainakin tylsistymistä. Persoonasta en osaa sanoa mitään, minulle henkilö on ollut sen verran tyhjänpäiväinen, ettei ole tullut hänen elämäänsä tai edesottamuksiaan sen kummemmin seurattua.
Mä en tykännyt edes lapsena. Muistan kun koko muu perhe istui telkkarin ääressä nauramassa ja mua ei napannut yhtään. Sen sijaan Nasse - sedästä tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Näytellä Loiri osasi, mutta ei musisoida. Ne hänen laulutulkintojensa kuunteleminen oli kärsimystä.
Jep. Näytteli laulajaa.
Loiri taitaa olla se myyttinen j*nn*mies.
Palstamammat yrittävät selittää, miten se hylkäsi kaikki naisensa ja lapsensa ja joi ja tappeli. Palstapapat taas suorastaan palvovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei ole palstamamma, eikä silti tykkää Loirista.
Makuja on monenlaisia.Veikkaan, että tämä sinun "mies" äänestää vihreitä.
Nää "palstamammojen" (lue miesoletettujen) yleistykset ovat sitä luokkaa, etteivät kaikki taida käydä ihan täysillä.
Jep. Kunnon NPC meininkiä.
Olisi pitänyt kysyä mielipidettä 70-80 luvulla jolloin elokuvia ja sarjoja katsottiin. Ei kukaan myönnä nauraneensa jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hlvtti on palstamamma?
Kaikesta päätellen sinä lienet malliesimerkki sellaisesta.
Mistähän kaikesta päättelet? Nyt ei tuo sinun pistämätön logiikkasi aukea. Olen oppinut, että jos väittää jotain, väite on perusteltava. Muuten tuollaiset heitot ovat vain typerää tuuleen huutelua.
Eli annapa nyt tulla oikein hyvät perustelut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kasvatti sen Veskun esikoispojan, jonka äiti kuoli kun poika oli 4v? Ei varmaan Vesku kasvattanut?
No eipä varmaan, kun poika kuoli samassa onnettomuudessa kuin äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä varmaan, kun poika kuoli samassa onnettomuudessa kuin äitinsä.
Molemmat kuolivat auto-onnettumuuksissa, mutta niillä onnettomuuksilla oli kyllä 20 vuotta väliä.
Itse en oo vaan koskaan tykännyt Loirista. En miehenä, näyttelijänä tai muusikkona. Meinasin jo laittaa tänne kyselyä, että oonko ainoa, joka ei hänestä tykkää. Uunot, Nasset, Tyynet ym. ei oo koskaan uponnu. En ole myöskään koskaan tykännyt hänen äänestään tai ulkonäöstään. Joskus se vaan menee niin, kaikista ei vaan tykkää.
Oletko AP joku Loirin puolesta loukkaantuja? Mitä sillä on sinulle väliä, jos ei joku pidä Loirista? Sehän on jo edesmennyt muutenkin. Tuskin Loiriakaan kiinnosti eläessään.
Ei, kyllä se olet sinä!