Onko Debbie Harry kaunis?
Aina kun hänestä puhutaan muistetaan ylistää hänen kauneuttaan. Olenko ainoa joka ei oikein tajua? Minusta hänen kasvonsa ovat aina olleet omituisen muotoiset, kun iso kolmio tms. Ja eleensä outoja, vähän tulee semmoinen asperge-viba ehkä.
Tosin nyt vanhana on hyvännäköinen. Ja Blondie on huippu!
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debbie Harry on mielestäni hyvin kaunis nainen, mutta minua ärsyttää hänen ulkonäkönsä esille tuominen lähes joka kontekstissa.
Debbie Harry oli uraa uurtava laulaja Blondien nokassa. Hänellä on uniikki ääni ja valtava karisma. Hän on Blondien kasvot ja ruummillistuma ja hän teki kaiken tuon aikana jolloin nainen vaihtoehtomusiikkia soittavan bändin keulassa oli harvinaisuus.
Okei no nyt tajuan enemmän. Itse asiassa nainen minkä tahansa bändin keulakuvana on kai edelleenkin harvinaisuus. Mutta oliko Blondie alternativea? Onhan se nyt aika pop?ap
Olihan Blondie aikanaan hyvinkin "alternativea".
Vierailija kirjoitti:
Debbie Harry on mielestäni hyvin kaunis nainen, mutta minua ärsyttää hänen ulkonäkönsä esille tuominen lähes joka kontekstissa.
Debbie Harry oli uraa uurtava laulaja Blondien nokassa. Hänellä on uniikki ääni ja valtava karisma. Hän on Blondien kasvot ja ruummillistuma ja hän teki kaiken tuon aikana jolloin nainen vaihtoehtomusiikkia soittavan bändin keulassa oli harvinaisuus.
Oikeassa olet - paljon enemmän kuin pelkkä nätti naama ja kroppa. Ihan jotain muuta. Äänensä on hyvin tunnistettava ja jos nyt vaikka miettii Rapture-biisiä, on se ollut erittäin vahva veto vuonna 1980.
Jos joku ei tunne, tästä voipi tutustua: https://www.youtube.com/watch?v=pHCdS7O248g
Vierailija kirjoitti:
No nämä seksikkäinä pidetyt rock-mimmit kuten Debbie Harry, Shirley Manson ja vaikka vähemmän tunnettu Curve-bändin Toni Halliday ovat esimerkkejä siitä, että kyllä naisellakin asenne tekee paljon. Ilman rock-asennetta, itsevarmuutta ja tyyliä heillä tuskin olisi "sitä jotain". Debbie tai Shirley tavallisina pankkivirkailijoina eivät todellakaan kääntäisi päitä samalla tavalla. Ei sillä, etteivätkö nättejä olisi silti. Mutta ilman tyyliään ja asennettaan enemmänkin sellaisia perusnättejä.
Shirley Mansonin ulkonäössä on kyllä asennetta, ei Debbiessä ihan samaa ole. Debbiehän oli joku Play boy tarjoilijakin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei no nyt tajuan enemmän. Itse asiassa nainen minkä tahansa bändin keulakuvana on kai edelleenkin harvinaisuus. Mutta oliko Blondie alternativea? Onhan se nyt aika pop?ap
Naiset bändien keulassa ovat vihdoin yleistyneet ja sen johdosta meillä on nykyään ihan huikeita naisia nokkahenkilöinä.
Blondie oli aikanaan hyvinkin vahvasti uuden aallon alternativea. Vielä 2003 Blondie levytti mielestäni yhden historiansa parhaista kappaleista. Tykkään tämän häpeilemättömästä beatista ja jotenkin kypsästä otteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset bändien keulassa ovat vihdoin yleistyneet ja sen johdosta meillä on nykyään ihan huikeita naisia nokkahenkilöinä.
Blondie oli aikanaan hyvinkin vahvasti uuden aallon alternativea. Vielä 2003 Blondie levytti mielestäni yhden historiansa parhaista kappaleista. Tykkään tämän häpeilemättömästä beatista ja jotenkin kypsästä otteesta.
Voi jessu, linkkasin tuon toiseen ketjuun ja tämä sai nyt ihan uusia ulottuvuuksia :D :D :D
Eli tässä se Blondien biisi josta puhuin (ja facepalm itselleni):
Ja koska mun tietokoneen välimuisti on ilmeisesti tukossa, jokainen voi halutessaan Turmioin Kätilöiden sijasta googlettaa ja kuunnella Blondien kappaleen Good Boys.
Voi hyvänen aika...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan erittäin hot ja asennemimmi. Yksi rockmusiikin suurnaisista.
Miten se asenne tulee ilmi? Minusta hän vaikuttaa erakolta ja superujolta ja jotenkin vaivautuneelta..... oli myös ylläri että käyttänyt jopa her oiinia nuorena mutta kai koska NewYork.
En ole tuo jota lainasit, mutta siihen aikaan kun Debbie Harry on luonut uraansa, hän on myös raivannut tietä. Ei ollut musiikkimaailma kauhean kaunis naisille, etenkään jos poikkesi normeista. Sen lisäksi naisen ei todellakaan ollut yhteiskunnallisesti soveliasta olla mikään seksipommi, vaikka nyt jälkikäteen kuinka maalaisimme romanttista kuvaa menneiden vuosien kaunottarista.
New Yorkissa tuohon aikaan oli Ramones, Television, New york Dolls, Madonna ehkä juuri tulossa.... Patti Smith. Ei tosiaan paljoa naisia. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja koska mun tietokoneen välimuisti on ilmeisesti tukossa, jokainen voi halutessaan Turmioin Kätilöiden sijasta googlettaa ja kuunnella Blondien kappaleen Good Boys.
Voi hyvänen aika...
Anteeks mutta repeilen täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika...
Anteeks mutta repeilen täällä :D
Repeile vaan, itse en meinannut saada tilannetta korjattua naurultani, enkä kyllä saanutkaan :D
Ap tässä vielä ihmettelee, että mihin uuden aallon jatkumoon Blondie sijoittuu? Eikös se kuitenkin tullut aika lailla Nykissä samoihin aikoihin kuin Ramones, New York Dolls yms. Itse ajattelen uutena aaltona jotain Duran Duranin alkuaikoja, Classic Nouveux,, Human League yms.
No ehkä Television?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan erittäin hot ja asennemimmi. Yksi rockmusiikin suurnaisista.
Miten se asenne tulee ilmi? Minusta hän vaikuttaa erakolta ja superujolta ja jotenkin vaivautuneelta..... oli myös ylläri että käyttänyt jopa her oiinia nuorena mutta kai koska NewYork.
Aika moni rajusta lavapreesensistä tunnettu artisti oli siviilissä hyvinkin syrjäänvetäytyvä. Hendrix esimerkiksi.
Debbie Harry on erikoislaatuinen nainen: Kun asui uran alkuvaiheessa nykissä huonolla alueella, kaksi miestä tunkeutui asuntoonsa ja raisk*. On kirjoittanut muistelmissaan ettei rais* tuntunut missään. Oli lähinnä tyhmä olo. Varsinainen murhe oli että raisk*rit veivät kitaran mennessään eikä ollut rahaa uuteen. Pragmaattinen asenne... Kuka tahansa muu nainen voivottelisi kohtaloaan hautaan saakka.
Kyllä hän aika herkältä vaikuttaa enemmän kuin ns. rockmimmiltä.
Debbie oli täynnä seksikkyyttä. Tässä detoit 442.
Pisteet ap:lle että tuo palan historiaa tänne. Se yks biisi vähän ärsyttävä sävelkulku. Nyt en muista...googlasin, heart of glass oli se.
Debbie oli ex-groupie (bändäri)
Nousi reittä pitkin varteenotettavaksi rock-mimmiksi.
Samalla keinollahan monet filmitähdettäret syntyivät- jos syntyivät...
Lauloi korkealta Heart of glassin ja onhan se ihan ok näköinen.
On se. Mutta varmaan sinäkin tajuat että makuja on monia. Omasta mielestä taas esim. Angelina Jolie ei ole kaunis, vaikka moni häntä maailman kauneimpana pitääkin.