Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annan vinkit miehille naisen saamiseen:

Vierailija
13.08.2022 |

harjoita empaattisuutta, ole sosiaalinen, usko itseesi, lue kirjoja, seuraa uutisia, harrasta liikuntaa päivittäin, juo vettä 2l päivässä, syö ruokapyramidin mukaan, leikkaa ainakin kerran kuukaudessa tukka, pese ja lankaa hampaat aamuin illoin, aja partakarvat ja viikset joka päivä pois, käy suihkussa ja pese tukka joka päivä, käytä deodoranttia, pukeudu vain puhtaisiin vaatteisiin, opiskele tai tee töitä, älä dokaile, älä ole aggressiivinen, älä sikaile, älä harrasta mitään rikollista toimintaa, jos näitä ohjeita jaksaa ensin vuoden noudattaa, alkaa naisonni parantua

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kohdassa "harjoita empaattisuutta...."

Ihan oikeasti, ihan tieteellisen tutkimusten mukaan naiset eivät itse itsekään tiedä, mitä he haluavat. Just sen vuoksi naisen mielipiteitä ei pidä kuunnella asiassa. Naiset eivät voi kokea samaan aikaan sympatiaa miehen ongelmia kohtaan ja seksuaalista kiihottumista. Se ei ole mahdollista. Siksi miehen ei kannata "harjoittaa empaattisuutta" ja pyrkiä olemaan naisellinen vaan maskuliininen. Parempi kun ei välitä yhtään mitään, mitä naiset sanoo vaan katsoo, miten he toimivat.

Maskuliinisuus ei kuitenkaan ole empaattisuuden vastakohta. Positiivinen maskuliinisuus on heikommista huolehtimista, suojelemista ja turvallisuutta

Ja tämä suojeleminen ja turvallisuuden takaaminen sisältää mitä? Tarvittaessa väkivaltaa vai isoja määriä resursseja elättää perhe?

Vierailija
22/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa veljet, parisuhde naisen kanssa on miehen kannalta paskin diili ikinä.

Miehen kassa sen sijaan.. Mm mm mmm... 5/5 veljet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin noin helppoa.

Vierailija
24/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki noi on tehty. Silti olen sinkku. Nyt pitäisi vissiin tehdä jotaín ihmeitä?

Antakaa nyt olla noine neuvoinenne. 🖕

Vierailija
25/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Anna, unohdit tärkeimmän eli sen, että me naiset olemme yksilöitä. Se mikä herättää toisen kiinnostuksen, voi olla toiselle turn-off.

Jostain syystä kuitenkaan Brad Pitt 1998 tai Chris Hemsworth eivät ole turn offeja juuri kenellekään.

Avengerseista Loki on enemmän naisten suosioon kuin Chris Hemsworthin esittämä Thor. Itseäni ei kiinnosta kumpikaan, vähemmän kuitenkin ylipumpattu, vaalea Hemsworth. Brad Pitt on taas turn-off suurimmalle osalle 30-vuotiaista ja alle naisista, sehän on vanha patu ja tämä näkyy myös selvästi hänen kulahtaneesta, täyteaineilla turvotetusta naamasta.

Brad Pitt 1998 oli jo vanha patu? Mikäs se nyt 24 vuotta myöhemmin on? Muumio?

Vierailija
26/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia mies haluaa naisen? Vaikka saisi jonkun tilattua vaimo verkkokaupasta tulisi tälle siltikin katumus päälle viimeistään kolmannen muksun paukahtaessa maailmaan.

Velkaa, pihtaamista, kiristämistä ja stressiä. Puolisolta saisi tuurilla onnistuneen kylpyläreissun päätteeksi. Tätäkö halutaan 🤔

Vierailija
27/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellanen kuin olen, ei ole pakko kelvata. minä en toisen muotin mukaan mene,

Vierailija
28/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin lukemisen kohdassa "harjoita empaattisuutta...."

Ihan oikeasti, ihan tieteellisen tutkimusten mukaan naiset eivät itse itsekään tiedä, mitä he haluavat. Just sen vuoksi naisen mielipiteitä ei pidä kuunnella asiassa. Naiset eivät voi kokea samaan aikaan sympatiaa miehen ongelmia kohtaan ja seksuaalista kiihottumista. Se ei ole mahdollista. Siksi miehen ei kannata "harjoittaa empaattisuutta" ja pyrkiä olemaan naisellinen vaan maskuliininen. Parempi kun ei välitä yhtään mitään, mitä naiset sanoo vaan katsoo, miten he toimivat.

Maskuliinisuus ei kuitenkaan ole empaattisuuden vastakohta. Positiivinen maskuliinisuus on heikommista huolehtimista, suojelemista ja turvallisuutta

Sirkka-Liisa on oivaa vaimomatskua Marylandin Amish yhteisöön. Mies tienaa ja turvaa, Sirkan vääntäessä kakkuja viidennen lapsosen ollessa juuri tuloillaan.

Vierailija
29/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Anna, unohdit tärkeimmän eli sen, että me naiset olemme yksilöitä. Se mikä herättää toisen kiinnostuksen, voi olla toiselle turn-off.

Jostain syystä kuitenkaan Brad Pitt 1998 tai Chris Hemsworth eivät ole turn offeja juuri kenellekään.

Avengerseista Loki on enemmän naisten suosioon kuin Chris Hemsworthin esittämä Thor. Itseäni ei kiinnosta kumpikaan, vähemmän kuitenkin ylipumpattu, vaalea Hemsworth. Brad Pitt on taas turn-off suurimmalle osalle 30-vuotiaista ja alle naisista, sehän on vanha patu ja tämä näkyy myös selvästi hänen kulahtaneesta, täyteaineilla turvotetusta naamasta.

Sen takia puhuinkin vuoden 1998 Brad Pittista. Se, mitä sinä ajattelet noista, ei ole mitään merkitystä. 100 miljoonaa naista olisi valmis vaikka maksamaan, että saisi viettää yön kumman tahansa kanssa noista miehistä. Ja nyt puhutaan siis 1998 vuoden Pittista, ei nykyisestä.

Vierailija
30/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh..... mikä on, kun mun tytsiystävä halusi kaameen pehkon ja kaameamman parran SM kisoihin yhdessä taitolajissaa. Olin kahdeksas. Merkattiinko reviiri? Tyttis oli 172 /56 kg ja selvästi minua lyhyempi eli olin kirjaimellisesti neanderthalilainen. 

Vierailija
31/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mikä sinulle esimerkiksi ei olisi turn off? Jos sinun mielestäsi nuo kaksi miestä ovat noin karmeita, niin mikä ihme sinulle sitten enää kelpaa?

Vierailija
32/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitä ja tätä.. ihan typerää, pyyhi myös p-rse

Vierailija
33/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille, parturiin, Jordan Peterson selaukseen. Freshii Monclerii, Stone Islandii ja Balmainii niskaan.

Law of Attraction meiningit käytäntöön -- ole itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Tomi Björck tai Roope Salminen.

Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
34/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Salille, parturiin, Jordan Peterson selaukseen. Freshii Monclerii, Stone Islandii ja Balmainii niskaan.

Law of Attraction meiningit käytäntöön -- ole itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Tomi Björck tai Roope Salminen.

Kaikki lähtee ulkonäöstä, ja siitä, mitä se viestittää naiselle. Naiset puhuvat täällä ja kaikkialla samoilla lauseilla: "tuo mies on niin komea, että kaikki naiset pyörivät ympärillä", "oliko ees komea?", "Noin komea mies ei varmasti ole sinkku", "Palomieskalenterin miehet voisivat koska tahansa tulla sammuttamaan minun tulipaloni, hihi", "Ostan lentoliput heti Tongalle, näitkö sen urheilijan vartalon siinä kuvassa??"

Eli mitä luulette, minkälaisella miehellä on paras naisonni? Onko kenties lihakset? Onko kenties hiukset päässä ja rasvaa kropassa vain minimaalisesti?

Vierailija
35/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkuna haluaisin kyllä tuollaisen miehen, mielellään lisäksi kauniit silmät, keskusteluun kykeneväinen, kohtelias ja positiivinen elämänasenteeltaan. Mikään haiseva ja huonot elämäntavat omaava, naisia kunnioittamaton puolialkkis ei kelpaisi. Niitä kyllä Suomesta löytyy.

Vierailija
36/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia mies haluaa naisen? Vaikka saisi jonkun tilattua vaimo verkkokaupasta tulisi tälle siltikin katumus päälle viimeistään kolmannen muksun paukahtaessa maailmaan.

Velkaa, pihtaamista, kiristämistä ja stressiä. Puolisolta saisi tuurilla onnistuneen kylpyläreissun päätteeksi. Tätäkö halutaan 🤔

Näin se vaan menee. No. Eihän se perhe itsessään ole huono asia, oma jälkikasvu on tosi ihana asia. Mut parasta siinä on sitten se, kun emäntä feministipäissään päättää puskista vetää sen erokortin hihasta. Sen jälkeen tulee kahden vuoden henkinen lama, ja sitten ollaan taas vapaudessa kiinni, ja mietitään, "miten helvetissä mä edes annoin itseni tuohon rooliin passaamaan toisen ihmisen jokaista tahdonilmaisua 247". Nyt taas on vapaata aikaa. Aika paljon. :)

Ei kannata. Tulee vaan laskua postiluukusta.

Vierailija
37/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KILTTIYS kirjoitti:

Kaikki lähtee ulkonäöstä, ja siitä, mitä se viestittää naiselle. Naiset puhuvat täällä ja kaikkialla samoilla lauseilla: "tuo mies on niin komea, että kaikki naiset pyörivät ympärillä", "oliko ees komea?", "Noin komea mies ei varmasti ole sinkku", "Palomieskalenterin miehet voisivat koska tahansa tulla sammuttamaan minun tulipaloni, hihi", "Ostan lentoliput heti Tongalle, näitkö sen urheilijan vartalon siinä kuvassa??"

Eli mitä luulette, minkälaisella miehellä on paras naisonni? Onko kenties lihakset? Onko kenties hiukset päässä ja rasvaa kropassa vain minimaalisesti?

Sopivasti lihasta sekä hiuksia, rasvaprosentin suhteen ehdoton maksimi 20%.

Vierailija
38/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sinkkuna haluaisin kyllä tuollaisen miehen, mielellään lisäksi kauniit silmät, keskusteluun kykeneväinen, kohtelias ja positiivinen elämänasenteeltaan. Mikään haiseva ja huonot elämäntavat omaava, naisia kunnioittamaton puolialkkis ei kelpaisi. Niitä kyllä Suomesta löytyy.

Ongelma on se, että sä haluat sen vaan sen takia, että se tuo sulle resursseja. Vähän aikaa jaksat sitä katsella, ja sitten heität sen pihalle.

Vierailija
39/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh - kertokaas nyt miksi tyttis haluaa esitellä muille röhnöporsaan julkisesti? Kitisi vähän kun ajoin parran ja tukan kaikki paljaaksi. Liittyykö hevi ja SIKA jotenkin yhteen? Children of Bodom, Manowar, Turmion kätilät etc.....

Vierailija
40/58 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vinkit naisille:

1. Ole nainen

2. ???

3. Profit