Onko sinulla outo parisuhde? Tai tavallisesta poikkeava?
Millainen se on?
Mietin kun neuvotaan elämään omanlaistaan suhdetta, eikä sellaista perinteistä mikä yleensä ihmisillä on. Niin millaisia suhteita teillä on sitten?
Kommentit (14)
Me ollaan yhdessä todella vähän. Omat asunnot ja nähdään ehkä 1-2 krt kuukaudessa.
Olemme olleet yhdessä yli 21 vuotta.
Emme seuraa toisiamme somessa.
Nukumme miltei joka yö lusikassa, suhteemme aikana erillään nukuttuja öitä yhteensä ehkä 20kpl.
Meillä ei ole lapsia muiden kuin toistemme kanssa.
Joo. Olemme olleet 20 vuotta yhdessä emmekä kuitenkaan asu yhdessä. Mutta ihan lähekkäin ja milloin vain voimme näin mennä toistemme luo.
Asumme yhdessä, vaikkemme enää ole mikään oikea pariskunta. Emme tee mitään yhdessä, enkä minä kiinnosta miestäni enää seksuaalisessa mielessä. En sitten tiedä kuinka epätavallista tämä on.
Meillä mies tekee lähes kaikki kotityöt.
Minulla on hyvin tumma brassialainen vaimo jonka sukujuuret tulevat Angolasta. Lapsemme ovat yhtä valkoisia kuin minä, tosin heillä on tummat silmät ja hiukset. Isäni on vanhan ajan kovasydäminen juntti mutta suli kokonaan kun näki esikoiseni.
Ikäeroa yli 20 vuotta. Emme halua muuttaa yhteen. Nähdään noin kerran viikossa.
Asumme erillämme, vaikka olemme naimisissa. Mies on meillä se kokki. Ja hyvä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan yhdessä todella vähän. Omat asunnot ja nähdään ehkä 1-2 krt kuukaudessa.
Itse en mieltäisi tuollaista parisuhteeksi, mutta hyvä että teillä toimii.
Joo. Olemme kumpikin aseksuaaleja, ja olemme yhdessä, jotta voimme kumpikin vältellä kumppania, joka haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen aikuisystävyys on ihan paras ainakin introvertille. On joku jolle toivottaa hyvää yötä, joku jolle on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen aikuisystävyys on ihan paras ainakin introvertille. On joku jolle toivottaa hyvää yötä, joku jolle on tärkeä.
Samalla linjalla
Ilmeisesti, olemme yhdessä koko ajan, vapaa-aikana ja työssä eli 24h vuorokaudessa.