Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihaileeko nainen jos hankin prätkän josta lähtee valtava meteli kun käännän kahvasta?

mies kysyy
13.08.2022 |

onko nainen myyty jos minulla on alla prätkä josta lähtee stalinin urkuihin verrattava desibelimäärä meteliä kun väännän kahvasta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI!

Vierailija
2/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollainen kaasuttaa vieressä, tekisi mieli vetää kaasuttajaa pesäpallomailalla polveen 🤬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Kaikki kylän mummot juoksee kuumana mun perässä kun annan vähän ääninäytettä mopulistani. En uskaltanut edes kuvitella olevani näin haluttu mies.

Vierailija
4/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten fantasioita, ellei ole itse pratkänainen tai ehkä haaveilee pääsevänsä kyytiin jonnekin ihanalle näköalamatkalle.

Vierailija
5/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihaile. Ihailen sellaisia isoja pyöriä, joista lähtee pehmeä ääni.

Vierailija
6/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihaile. Nauravat sun perään ja pitävät lapsellisena touhuna. Pitävät myös pienimu.....naisena.

Vierailija
7/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Me kaikki käännymme ihaillen katsomaan kun käynnistät prätkäsi ja rumpsuttelet ennen lähtöä muutaman minuutin kaasua niin että koko tienoo raikaa. Oikein iho nousee kananlihalle, nyt tuo jätkä ihan lähi minuutteina lähtee taas ajelulle.

Vierailija
8/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Päinvastoin; pitää sua häirikkönä.

Keksi jotain muuta.

Vierailija
9/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
10/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päinvastoin, naiset ovat ahdistuneita ja raivoissaan. Miltei huutavat parvekkeelta megafonilla että haluavat hiljaisuuden kodissaan. Moottoripyörä sopii paremmin sinne missä ei ole ahdistuneita asukkaita.

Vierailija
11/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mitään vaikutusta,ei kiinnosta moottoripyörät muutenkaan

Vierailija
12/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sellainen löysä kovaääninen papatus, niin todella urpoa. Jos se taas on kilpapyörästä lähtevä äkäinen ja pidättelemätöntä voimaa uhkuva ääni, niin vähän parempi.

Vierailija
13/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sitä moottoripyörää! En sinua.

Olin kerran lätkässä erääseen HD-tyyppiin, kunnes huomasin miten ikävä ihminen se oli ja tajusin, että oikeasti olisin halunnut itse omistaa sellaisen HD:n (ei ollut varaa).

Tyyppi sitten jäi sikseen.

Vierailija
14/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.

Vierailija
15/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niin että naapurin Leenallakin paskat housuun pärähtää.

Vierailija
16/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä - näillä mopojen, motskareiden ja autojen huudattajilla ei ole muuta annettavaa kuin ääntä.

Vierailija
17/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Onhan se nyt miehekästä ja kuumaa, voiman merkki tuo moottorin ääni. Kiihottaa ja saa mut estottomaksi.

Samasta syystä olen pannut varmaan kaikkia kylän mopopoikia, niillä on tosi miehekkäät ja isot pakoputket joista lähtee voiman ääni.

Vierailija
18/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli se ääni aiheuttaa maan kautta siirtyvän väreilyn vartalooni, niin olen myyty kerralla, sama ilmiö  V8 moottorilla varustettu iso auto.

Kyllä siinä muutakin tarvitaan, MUTTA HUOMIONI SAA HETI

Vierailija
19/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen valmis antautumaan kovaäänisen motskarin kuskille. 500€. Paljon heitä käykin.

Vierailija
20/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amispojatkin luulevat, että se rämä kovaääniseksi viritetty romu on seksikäs. Ei ole.

Sitä paitsi mitä hiljaisempi mopo tai auto, sen kalliimpi.