Uskotko tuonpuoleiseen
Kommentit (8)
Uskon yksisarviseen, kutsun sen luokseni iltaisin.
En tietenkään usko mihinkään taruihin.
Uskon, mutta siihen oikeaan tuonpuoleiseen. Nimittäin siihen josta ei tulla takaisin kummittelemaan tai muuten haahuilemaan.
Eli mitään kummituksia ei ole, mutta ihmisen tietoinen olemassaolo jatkuu rajan takana. Mutta mennessä ovi sulkeutuu takana lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, mutta siihen oikeaan tuonpuoleiseen. Nimittäin siihen josta ei tulla takaisin kummittelemaan tai muuten haahuilemaan.
Eli mitään kummituksia ei ole, mutta ihmisen tietoinen olemassaolo jatkuu rajan takana. Mutta mennessä ovi sulkeutuu takana lopullisesti.
Miten tietoisuus voisi jatkua kun se on kerran yksiselitteisesti sidoksissa aivoihin, ja kuollessa aivojen toiminta lakkaa.
Itse lopetin aikoinaan aavedatan katsomisen, kun eivät osanneet muuta kuin hokea, kerro nimesi, minä olen Jupe kerro kuka olet, ja kun boxista kuului jokin ääni, niin edelleen jatkettiin kerro nimesi, eikö ne osanneet muuta kuin hokea tuota yhtä ja samaa, Vanhassa talossa jos vähänkin jokin narahti (talot yleensä elää säätilojen mukaan) narahtelee ja naksuu, niin henkihän se oli ilman muuta.