Mulle tarjottiin töitä 20h/viikko
Eikö tuo kuulosta aivan ihanalta työmäärältä? Suurin osa päivää on omassa käytössäni, 4 tuntia teen työtä päiväkodissa, tapaan muita aikuisia ja teen todella merkittävää työtä sillä toimin lasten kanssa. Ja saan jopa palkkaakin tästä kaikesta kivasta! Olenko epärealistinen?
Kommentit (8)
Tuohan kuulostaa hyvältä.
Olen myös aikoinani tehnyt puolipäivätöitä, eli neljä tuntia päivässä.
Olin vuorotellen töissä aamuvuorossa ja iltavuorossa.
Se sopi silloiseen elämäntilanteeseeni hyvin, koska opiskelin samalla.
Aikaa jäi yllin kyllin sekä opiskeluun että harrastuksiin.
Tuossa saa toki soviteltua päivärahaa päälle, eli pelkällä 20h palkalla ei tarvitse pärjätä.
Eikös tuollaiseen voi saada soviteltua osa työttömyys päivärahaa.
Ja ainahan se on parempi olla töissä, kun täysin työttömänä.
Jo töitä hakiessa se on meriitti, että on jo valmiiksi töissä, siinä työhönottaja näkee heti henkilöstä, ettei ole täysin avuton ihminen, kun on kelvannut muuallekin töihin.
Lapset on ihan cool, pk:ssa pärjäilee hyvin yx aikuinen muiden mukana, kiva työ, olin vuosia pk:ssa.
Onko se soviteltu vain liittoon kuuluville, muuten?
Vierailija kirjoitti:
Toki tuo on hyvä, jos tulet toimeen 20 tunnin palkalla.
No, miten ihminen tulee toimeen sillä pelkällä perustyöttömyys päivärahalla?
Aina kannattaa valita se työpaikka kun sellaisen, ja vielä mieluisan, sattuu saamaan.
Se näyttää hyvältä cv:ssa, että on työkokemusta, ettei ihminen ole vain oleskellut tyhjän päällä, kuukausukaupalla, tai jopa vuositolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset on ihan cool, pk:ssa pärjäilee hyvin yx aikuinen muiden mukana, kiva työ, olin vuosia pk:ssa.
Ei liittoon kuulumisella ole mitään tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liittoon kuulumisella ole mitään tekemistä asian kanssa.
Aa, kiitos, hyvä tietää.
Toki tuo on hyvä, jos tulet toimeen 20 tunnin palkalla.