Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (3237)
Meitä alkoi mieheni kanssa ärsyttämään tämä paikannustietojen keräily puhelimen kautta jäsenaikaan naamioituna. Siksi jäimme pois yhteisöstä. Ihmisten yksityisyyttä on tällaisen palveluntarjoajan syytä kunnioittaa. Puheet siitä, että näin eliminoidaan häirikköjä, ovat ihan tuulesta temmattuja. Palvelun tarjoaja voi selitellä ihan mitä vaan ja jokainen voi uskoa hyvän tahtoisuuttaan ihan mitä haluaa. Ei toimi enää meihin. Ulkomaan klubeillakaan ei jahdata jäseniä tällä tavalla. Touhu on mennyt erikoiseksi.
Mä tiedän yhden erittäin kriittisesti xu:n tietojen keruuseen suhtautuvan tyypin jolla on tutka päällä kotona ja työpaikalla, aina. Erikoiseksi on tosiaan mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden erittäin kriittisesti xu:n tietojen keruuseen suhtautuvan tyypin jolla on tutka päällä kotona ja työpaikalla, aina. Erikoiseksi on tosiaan mennyt.
Tietoja toki keräillään jo ihan bilejärjestäjien ns. yksityisrekistereihin.
Tämä on suuri ongelma mihin ei ole puututtu mitenkään palvelun ylläpitäjän tahi "yhteisen olohuoneen vastaavan" taholta.
Siellä on myös säännöllisesti järjestettäviä tapahtumia joiden ainoa tarkoitus on tuoda järjestäjille ns. uutta lihaa.
Pariskunnan mies on onnesta soikeana kun saa paria vierasta naista jotka kiinnittävät miehen huomion niin ettei huomaakaan kun parisenkymmentä ns. bilejärjestäjän hyväksymää sisäpiirisonnia painaa sitä naista joka reikään eri variatioissa ja comboissa yhden illan aikana.
Ongelmia ei olisi mikäli kaikki olisivat liikkeellä puhtain asein eikä veneerisiä tuliaisia olisi levitelty. Mutta kun myös itse suorituspaikka on niin likainen että olla voi.
Limaiset patjat joiden säilytys ei ole hygieniatasoa nähnytkään ja ihan kaikki eritteet siellä lillumassa myös spa-seksipaljua ja saunaa myöten
Valitettavaa kyllä tuo bi -miesten hygieniataso ei ole aina kohdallaan joten miehen perseestä suoraan pipariin..ja hups mikä soppa sekä jälkipyykki..
Päätapahtuma experiencessä jokainen mökin vuokrannut vastaa itse ettei em.ongelmia ole.
Miksi siis muutoin niittä on ja asialle ei tehdä yhtikäs mitään???
^ Sun jutut alkaa olemaan harhaisia.
Bilejärjestäjät järkkäävät tulokasparin miehelle pari naista hunaja-ansaksi, että parikymmentä sisäpiirisonnia pääsee illan aikana "painamaan" parin naista joka reikään.
Kai huomaat, että lähti vähän lapasesta. Odotetaan, koska alkaa lasten syönti yms. kuviot.
Uteliaina liityttiin tuolla kutsulinkillä, toimi vieläkin. Näyttää aika jänskältä, saas nähä mitä uskalletaan.
Tervetuloa! Askel kerrallaan ja selkeästi kommunikoiden, niin hyvä tulee. 😊
Aika urpoja joukossa. Seksin jälkeen mies totesi. Kiitos olit mun 1276 pano. Jätti minut siivoamaan spermansa ja häipyi baariin juomaan olutta ja etsimään seuraavaa uhria.
Alistuvana miehenä tuolta ei löydä yhtään mitään. Huono palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä et ole löytänyt tuolta yhtään mitään. Tämä on uskottava fakta. Epäselväksi jää johtuuko se sinusta vai palvelusta. Olen kyllä omin silmin useamman kerran todistanut kun alistuva mies on saanut sitä mitä etsiikin. Eli jos kirjoitit nuo kaksi lausetta ikään kuin syy-seuraus suhteessa toisiinsa, niin logiikka voi ontua. Moni syyttää peiliä, jos naama on vino.
Vierailija kirjoitti:
Aika urpoja joukossa. Seksin jälkeen mies totesi. Kiitos olit mun 1276 pano. Jätti minut siivoamaan spermansa ja häipyi baariin juomaan olutta ja etsimään seuraavaa uhria.
Jos tämän kirjoitti xu-lainen nainen, niin juon vaikka mukillisen spermaasi. Miksi et usko, että sun kielenkäyttösi ja nämä lyhyet lokakommentit tunnistaa helposti samalta näppäimistöltä lähteneiksi. Otetaan kisa: Kumpi meistä väsyy ensin sinä suoltamaan tuubaasi vai minä antamaan korjaavaa näkemystä.
Kyllä sinne ruokaa saa tilattua.
Oma juttusi on ihan portaiden alusjengin puheita..
Vierailija kirjoitti:
Oleko jo bdsm-baarin ja paikallisen kinky-yhdistyksen jäsen? XU kun on melko vaniljaista.
Ei se huono ole vaan väärä; sinulle.
Kyllä täällä moni kertoo negatiivisista asioista samoin kuin olen itse ne kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä moni kertoo negatiivisista asioista samoin kuin olen itse ne kokenut.
"Moni" = sinä välillä alistuvana miehenä ja sitten perään naisena pano nro tuhat ja jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni" = sinä välillä alistuvana miehenä ja sitten perään naisena pano nro tuhat ja jotain.
Kannattaa lukea hieman pidemmälle kuin viimeiset 10 viestiä. Luulisi XUlaisenkin siihen sentään kykenevän.
Vierailija kirjoitti:
Dommeja on valitettavan vähän ja heille taitaa olla miehiä jonoksi asti. Ainakin yhden kanssa kun asiasta keskustelin. Mutta XU on aika vaniljainen muutoinkin. D/s parinakin hyviä matchejä ei hirveästi ole.
Dom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea hieman pidemmälle kuin viimeiset 10 viestiä. Luulisi XUlaisenkin siihen sentään kykenevän.
Siehä oot kiukkunen kuin Simulan tyttö eduskunnassa!
Tämä xu:n puolustelija on harhainen kuvitellessaan yhden kirjoittelijan käyvän täällä😂 Himokselta raporttia odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Tämä xu:n puolustelija on harhainen kuvitellessaan yhden kirjoittelijan käyvän täällä😂 Himokselta raporttia odotellessa
Ettekös tekin ole siellä?