Kokemuksia XU-palvelusta?
Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?
Kiitos asiallisista kommenteista!
Kommentit (2676)
Liittyykö tämä luottokorttihakkerointi siis Himos tapahtumaan yleisesti jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin vai kassajärjestelmään?
Toiminimihistoria on näissä asioissa hyvinkin mielenkiintoinen n.2010
Vierailija kirjoitti:
En maininnut mitään että XU olisi hakkeroinut jotain. Joku ehkä hakkeroinut XU sivustolta luottokorttitiedot ja tehty jotain extra veloituksia. Ihan tätä perinteistä että kun vähän ottaa monelta niin kiinnijääminenkin on hankalampaa.
Tää pahalta näyttää..🤔🤔
XU:n oma" Pahanörtti-86" kehuskeli pystyvänsä idenfioimaan jäsenyyden ja ip- osoitteiden avituksella henkilöllisyydet.
Nyt on esille noussut luottokorttitietojen hyväksikäyttö aaveveloituksinensa.
Vuosikausia on huhuttu että rahoituspohjassa on hämäryyksiä.
Lainata nyt kaverille korkealla riskillä miljoona jonka voi työntää perseeseen..
Mutta yleisen turvallisuuden nimissä kaikki ostot seis.
Katoavathan loppusyksystä kaikki jäsenyys ja korttimaksu tiedot Thaimaan auringon alle.
Poliisi tutkii XU:n taustalla olevia yhtiöitä jo nyt ilmiantosi perusteella. Nyt vaan ilmoitat tutkinnanjohtajalle uudet esille saamasi asiat, ihan kuten hän on sinulle tutkintaa käynnistäessä ilmoittanut. Meille sinulla ei ole ilmoitusvelvollisuutta.
Ahaa on siis käynnissä useita tutkintoja?
Kun nyt selkeästi muita paremmin tiedät mitä kaikkia tutkintoja on käynnissä niin miksi oletat että kaikki käsiteltäisiin yhtenä asiakokonaisuutena?
Hetkeäkään en usko että Lauri Laakson yhtiöt tarjoavat ilmaista oikeusapua yksityishenkilöille tai sidosryhmiin kuuluville yhtiöille.
Kyllä mä voin mielikuvitella vaikka kuinka paljon rikoksia. Onkohan Tiina Keskimäki XU:ssa?
"Ehkä joku on hakkeroinut..... " ehkä olet jättänyt lääkityksesi väliin vähän liian usein. Kerropa siitä XU:n bi-miesten lainarinkimafiasta uudestaan.
XU fudaaja heittää toinen toistaan absurdimpia väitteitä ja sen jälkeen itse kommentoi 'hämmästyneenä' tyyliin Ai onko tuollaisestakin meneillään. Pari tälläistä kierrosta ja sen jälkeen voidaankin sanoa, että asiasta X puhutaan netissä. Trollauksen käsikirjan alkeisoppeja. Älkää nyt näin läpinäkyvään menkö.
Ei mennä halpaan, ei.
Mennään panemaan :)
1800
Sinulle, joka yrität oikoa noita väitteitä: Tähän pätee vanha totuus. Sian kanssa ei kannata painia. Siinä sotkee vain itsensä ja sika tykkää painia.
Ei kai kukaan sian kanssa paini mutta jollekin tasolle olen alentunut kun hänelle kommentoin. Hyi minua.
Jani-Petteri kuvittelee yhä olevansa avainhenkilöitä naisten silmissä todellinen El Toro mahtisonni ja mitä ilmeisimmin korvaamaton tuloksentekijänä.
Siksi kenties vetäisi juuri nyt fud-valomiekkansa esiin torjuakseen mahdollisuuden että Poliisi tutkii useita XU:hun liittyviä epäselvyyksiä.
Kiinnostava kysymys on miten lujasti pääomistaja ja kaikesta päättävä Lauri pitää kiinni muutamasta ei niin mitenkään tärkeästä henkilöstä?
Missä kulkee se haittakustannusten raja kun henkilön omat toimet XU:ssa ylittävät taloudellisen hyödyn?
Onko vastaus kuin vanhalla rokkikukolla "mulla on aina kolkyt donaa taskussa et voin ostaa kaikkea kivaa"
Vierailija kirjoitti:
Jani-Petteri kuvittelee yhä olevansa avainhenkilöitä naisten silmissä todellinen El Toro mahtisonni ja mitä ilmeisimmin korvaamaton tuloksentekijänä.
Siksi kenties vetäisi juuri nyt fud-valomiekkansa esiin torjuakseen mahdollisuuden että Poliisi tutkii useita XU:hun liittyviä epäselvyyksiä.
Kiinnostava kysymys on miten lujasti pääomistaja ja kaikesta päättävä Lauri pitää kiinni muutamasta ei niin mitenkään tärkeästä henkilöstä?
Missä kulkee se haittakustannusten raja kun henkilön omat toimet XU:ssa ylittävät taloudellisen hyödyn?
Onko vastaus kuin vanhalla rokkikukolla "mulla on aina kolkyt donaa taskussa et voin ostaa kaikkea kivaa"
Ne oli markkoja ja heebo oli menossa Kitarapajalle jossa ei noilla fyffeillä vielä kovasti hilluta. Sen jälkeenhän Hulkko on luopunut omaisuudestaan monta kertaa.
- Mitä tämä meistä kertoo; ainakin sen että ollaan molemmat yli viiskymppisiä runkkareita, lähempänä kuuskymppisiä runkkareita 😘
Niin rotkon toimarihan on näitä kuuskymppisiä eikä saa Jani-Pettereitä kuriin
Vierailija kirjoitti:
Eli meitä on kolme. Tehdään juna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, joillain on kalu niin herkässä, että kun pääsee sisään, laukeaa jo, eli ei kerkeä edes nauttia kunnon panemisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, joillain on kalu niin herkässä, että kun pääsee sisään, laukeaa jo, eli ei kerkeä edes nauttia kunnon panemisesta
Onko sulla kokemusta tästä kunnon panemisesta? Itse olen törmännyt aiheeseen ainoastaan Jarlan stripeissä.
Ratkaise ongelma niin että orkkuherkin gubbe on keulilla.
Mä luulin että sulla olisi ongelmanratkaisukykyä mutta nyt kyllä petyin
Kyllähän näitä kolmen minsan veltosta velttoon minuuttimunia ja reisille laukeavien ylvästelyt siitä että miehinen kosketus ei haittaa.
No mikäli joku naapurikaupungin kolli aarporaa vaimoketta "kauppamatkalla" ja sutinat tyyliin olen tarjolla vink vink..niin onko tämä heebo aisuri vai pelkästään kyvytön hoitelemaan hottista?
Kertoohan se jotain että vaimoa tyydyttävät muut...
Silloin ei todellakaan olla sitä parasta A - ryhmää🤣🤣
Tarjoat päivän parhaat naurut: itsellesi.
Me perusrunkkarit emme ymmärrä noin intellektuellia ajatteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin mielikuvitella vaikka kuinka paljon rikoksia. Onkohan Tiina Keskimäki XU:ssa?
Onko tällä Tiinalla tapana jättää velkansa maksamatta?
En maininnut mitään että XU olisi hakkeroinut jotain. Joku ehkä hakkeroinut XU sivustolta luottokorttitiedot ja tehty jotain extra veloituksia. Ihan tätä perinteistä että kun vähän ottaa monelta niin kiinnijääminenkin on hankalampaa.