Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia XU-palvelusta?

Vierailija
13.08.2022 |

Olisimme mieheni kanssa kiinnostuneita etsimään seksiseuraa netistä ja kuulin, että XU on tähän paras vaihtoehto. Tiedustelen kokeneilta, miten tuolla tuo anonymiteettipuoli hoituu? Asumme kohtuullisen pienessä kaupungissa ja olemme sellaisissa työpaikoissa, että tieto jäsenyydestämme ei missään nimessä saisi levitä minnekään. Näin ollen siis ihan sellainen kiinnostaa, että täytyykö tuonne laittaa kuvia, joista on tunnistettavissa? Ja voiko siellä hakea käyttäjiä paikkakunnan mukaan?

Kiitos asiallisista kommenteista!

Kommentit (2676)

Vierailija
2581/2676 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maininnut mitään että XU olisi hakkeroinut jotain. Joku ehkä hakkeroinut XU sivustolta luottokorttitiedot ja tehty jotain extra veloituksia. Ihan tätä perinteistä että kun vähän ottaa monelta niin kiinnijääminenkin on hankalampaa.

Vierailija
2582/2676 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä luottokorttihakkerointi siis Himos tapahtumaan yleisesti jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin vai kassajärjestelmään?

Toiminimihistoria on näissä asioissa hyvinkin mielenkiintoinen n.2010

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2583/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maininnut mitään että XU olisi hakkeroinut jotain. Joku ehkä hakkeroinut XU sivustolta luottokorttitiedot ja tehty jotain extra veloituksia. Ihan tätä perinteistä että kun vähän ottaa monelta niin kiinnijääminenkin on hankalampaa.

Tää pahalta näyttää..🤔🤔

XU:n oma" Pahanörtti-86" kehuskeli pystyvänsä idenfioimaan jäsenyyden ja ip- osoitteiden avituksella henkilöllisyydet.

Nyt on esille noussut luottokorttitietojen hyväksikäyttö aaveveloituksinensa.

Vuosikausia on huhuttu että rahoituspohjassa on hämäryyksiä.

Lainata nyt kaverille  korkealla riskillä miljoona jonka voi työntää perseeseen..

Mutta yleisen turvallisuuden nimissä kaikki ostot seis.

Katoavathan loppusyksystä  kaikki jäsenyys ja  korttimaksu tiedot Thaimaan auringon alle.

Vierailija
2584/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tutkii XU:n taustalla olevia yhtiöitä jo nyt ilmiantosi perusteella. Nyt vaan ilmoitat tutkinnanjohtajalle uudet esille saamasi asiat, ihan kuten hän on sinulle tutkintaa käynnistäessä ilmoittanut. Meille sinulla ei ole ilmoitusvelvollisuutta.

Vierailija
2585/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa on siis käynnissä useita tutkintoja?

Kun nyt selkeästi muita paremmin tiedät mitä kaikkia tutkintoja on käynnissä niin miksi oletat että kaikki käsiteltäisiin yhtenä asiakokonaisuutena?

Hetkeäkään en usko että Lauri Laakson yhtiöt tarjoavat ilmaista oikeusapua yksityishenkilöille tai sidosryhmiin kuuluville yhtiöille.

Vierailija
2586/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voin mielikuvitella vaikka kuinka paljon rikoksia. Onkohan Tiina Keskimäki XU:ssa? 

Vierailija
2587/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä joku on hakkeroinut..... " ehkä olet jättänyt lääkityksesi väliin vähän liian usein. Kerropa siitä XU:n bi-miesten lainarinkimafiasta uudestaan.

Vierailija
2588/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU fudaaja heittää toinen toistaan absurdimpia väitteitä ja sen jälkeen itse kommentoi 'hämmästyneenä'  tyyliin Ai onko tuollaisestakin meneillään. Pari tälläistä kierrosta ja sen jälkeen voidaankin sanoa, että asiasta X puhutaan netissä. Trollauksen käsikirjan alkeisoppeja. Älkää nyt näin läpinäkyvään menkö.

Vierailija
2589/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä halpaan, ei.

Mennään panemaan :)

1800

Vierailija
2590/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka yrität oikoa noita väitteitä: Tähän pätee vanha totuus. Sian kanssa ei kannata painia.  Siinä sotkee vain itsensä ja sika tykkää painia.

Vierailija
2591/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan sian kanssa paini mutta jollekin tasolle olen alentunut kun hänelle kommentoin. Hyi minua. 

Vierailija
2592/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani-Petteri  kuvittelee yhä olevansa avainhenkilöitä  naisten silmissä todellinen El Toro mahtisonni ja mitä ilmeisimmin korvaamaton tuloksentekijänä.

Siksi kenties vetäisi juuri nyt fud-valomiekkansa esiin torjuakseen mahdollisuuden että Poliisi tutkii useita XU:hun liittyviä epäselvyyksiä.

Kiinnostava kysymys on miten lujasti pääomistaja ja kaikesta päättävä Lauri pitää kiinni muutamasta ei  niin mitenkään tärkeästä henkilöstä?

Missä kulkee se  haittakustannusten raja kun henkilön omat toimet XU:ssa ylittävät taloudellisen hyödyn?

Onko vastaus kuin  vanhalla rokkikukolla "mulla on aina kolkyt donaa taskussa et voin ostaa kaikkea kivaa"

Vierailija
2593/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani-Petteri  kuvittelee yhä olevansa avainhenkilöitä  naisten silmissä todellinen El Toro mahtisonni ja mitä ilmeisimmin korvaamaton tuloksentekijänä.

Siksi kenties vetäisi juuri nyt fud-valomiekkansa esiin torjuakseen mahdollisuuden että Poliisi tutkii useita XU:hun liittyviä epäselvyyksiä.

Kiinnostava kysymys on miten lujasti pääomistaja ja kaikesta päättävä Lauri pitää kiinni muutamasta ei  niin mitenkään tärkeästä henkilöstä?

Missä kulkee se  haittakustannusten raja kun henkilön omat toimet XU:ssa ylittävät taloudellisen hyödyn?

Onko vastaus kuin  vanhalla rokkikukolla "mulla on aina kolkyt donaa taskussa et voin ostaa kaikkea kivaa"

Ne oli markkoja ja heebo oli menossa Kitarapajalle jossa ei noilla fyffeillä vielä kovasti hilluta. Sen jälkeenhän Hulkko on luopunut omaisuudestaan monta kertaa. 

- Mitä tämä meistä kertoo; ainakin sen että ollaan molemmat yli viiskymppisiä runkkareita, lähempänä kuuskymppisiä runkkareita 😘

Vierailija
2594/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  rotkon toimarihan on näitä kuuskymppisiä eikä saa Jani-Pettereitä kuriin

Vierailija
2595/2676 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli meitä on kolme. Tehdään juna!

Vierailija
2596/2676 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, joillain on kalu niin herkässä, että kun pääsee sisään, laukeaa jo, eli ei kerkeä edes nauttia kunnon panemisesta

Vierailija
2597/2676 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata, joillain on kalu niin herkässä, että kun pääsee sisään, laukeaa jo, eli ei kerkeä edes nauttia kunnon panemisesta

Onko sulla kokemusta tästä kunnon panemisesta? Itse olen törmännyt aiheeseen ainoastaan Jarlan stripeissä. 

Ratkaise ongelma niin että orkkuherkin gubbe on keulilla. 

Mä luulin että sulla olisi ongelmanratkaisukykyä mutta nyt kyllä petyin

Vierailija
2598/2676 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä kolmen minsan veltosta velttoon minuuttimunia ja reisille laukeavien ylvästelyt siitä että miehinen kosketus ei haittaa.

No mikäli joku naapurikaupungin kolli aarporaa vaimoketta "kauppamatkalla" ja sutinat tyyliin olen tarjolla vink vink..niin onko tämä heebo aisuri vai pelkästään kyvytön hoitelemaan hottista?

Kertoohan se jotain että vaimoa tyydyttävät muut...

Silloin ei todellakaan olla sitä parasta A - ryhmää🤣🤣

Vierailija
2599/2676 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat päivän parhaat naurut: itsellesi. 

Me perusrunkkarit emme ymmärrä noin intellektuellia ajatteluasi. 

Vierailija
2600/2676 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä voin mielikuvitella vaikka kuinka paljon rikoksia. Onkohan Tiina Keskimäki XU:ssa? 

Onko tällä Tiinalla tapana jättää velkansa maksamatta?