Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä epätodellisia tilanteita teille on käynyt? Minä jäin kerran nalkkiin vanhaan asuntooni, ovi ei vain auennut

Vierailija
12.08.2022 |

Soitin pomolleni etten voi tulla, koska en pääse ulos kodistani!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama iski pilvettömältä taivaalta enkä puhu nyt vertauskuvallisesti.

Vierailija
2/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salama iski pilvettömältä taivaalta enkä puhu nyt vertauskuvallisesti.

Salama iski tammikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran oli sellainen ikävä sattumien suma, että mies jätti ja mun piti lähteä työmatkalle. En saanut aikomalleni päivälle matkalippua (yleensä aina sai, siksi en varannut aiemmin), joten jouduin lähtemään edellisenä iltana ja menemään kahdella bussilla. Se eka bussiyhteys ei kulkenutkaan. Kun odotin bussia joka ei tullut tuntemattomat lapset haukkuivat mua h u o r a K s I. Soitin kaverilleni, joka lupasi heittää mut jatkoyhteydelle bensarahoja vastaan. Jatkoyhteyttä jouduin odottamaan kaksi tuntia kahvilassa, jossa mulla ja tuoreella exällä oli ollut ensitreffit (satoi vettä ja muut paikat ei olleet auki). Kun lopulta istuin bussissa ja edessä oli kahdeksan tunnin istuminen yöllä bussissa, mietin että tämä kyllä taisi olla elämäni tähän saakka epätodellisin päivä.

Vierailija
4/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerran oli sellainen ikävä sattumien suma, että mies jätti ja mun piti lähteä työmatkalle. En saanut aikomalleni päivälle matkalippua (yleensä aina sai, siksi en varannut aiemmin), joten jouduin lähtemään edellisenä iltana ja menemään kahdella bussilla. Se eka bussiyhteys ei kulkenutkaan. Kun odotin bussia joka ei tullut tuntemattomat lapset haukkuivat mua h u o r a K s I. Soitin kaverilleni, joka lupasi heittää mut jatkoyhteydelle bensarahoja vastaan. Jatkoyhteyttä jouduin odottamaan kaksi tuntia kahvilassa, jossa mulla ja tuoreella exällä oli ollut ensitreffit (satoi vettä ja muut paikat ei olleet auki). Kun lopulta istuin bussissa ja edessä oli kahdeksan tunnin istuminen yöllä bussissa, mietin että tämä kyllä taisi olla elämäni tähän saakka epätodellisin päivä.

Ai että... Murphyn laki oikein kukoistanut sulle tuona päivänä.

Vierailija
5/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntooni tuli vieras nainen avaimilla. Ei ollut vanha asukas vaan asui kerrosta alempana mutta jotenkin hänen avaimillaan sai myös minun oveni auki!