Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsittämätöntä kyllä, pyöreälinssiset silmälasit näyttävät yleistyvän. Tai käytännössä pyöreät

Vierailija
12.08.2022 |

Onhan ne ihan säätänän hölmön näköisiä useimmiten. Jari Tervokin oli hankkinut melkein samanlaiset rillit kuin tv:n Loirimuistelossa olleella Ylen kultuuritoimittajalla JP Pulkkisella. Ja näitähän riittää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä pyöreät. Entä teoriassa?

Vierailija
2/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eí pyöreät lasit sovi läheskään kaikille. Ei myöskään niihin usein yhdistetty, tiukalle vedetty nuttura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin juuri pyöreät lasit. Mietin asiaa pitkään ja olin varma, ettei ne mulle sovi, mutta sopivat ihan älyttömän hyvin.  Mun tytöllä oli jo pyöreät ja kokeilin ensin niitä, ja kun kaikki olivat sitä mieltä, että ne käy hyvin, niin uskalsin ostaa itsellenikin. Sanoisinpa jopa, että paras malli mun kasvoille.

Vierailija
4/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin juuri pyöreät lasit. Mietin asiaa pitkään ja olin varma, ettei ne mulle sovi, mutta sopivat ihan älyttömän hyvin.  Mun tytöllä oli jo pyöreät ja kokeilin ensin niitä, ja kun kaikki olivat sitä mieltä, että ne käy hyvin, niin uskalsin ostaa itsellenikin. Sanoisinpa jopa, että paras malli mun kasvoille.

Monellakin pyöreät linssit näyttävät tosi hyvälle. Pyöreät linssit ovat kivannäköisiä.

Vierailija
5/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirikiikarit.

Vierailija
6/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvojen mallista. Ei sovi kuunaamalle. Myös silmälasimuoti kiertää 30 vuoden sykleissä.

Vierailija
7/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Moni voi näyttää pyöreältä, mutta ei tarkemmin mitattaessa ole. Ympyrä on pyöreä. Siinä kehän jokainen piste on yhtä kaukana keskipisteestä. Pallo on sama kolmiulotteisena. Lähes pyöreä on jotain sinne päin.

Vierailija
8/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää pyöreitä, pienet pyöreät oli joskus aikoinaan. Minusta ne isot pyöreät on vaan hölmönnäköisiä.

Vierailija
9/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pyöreät näytä kenenkään päällä hyvältä. Tai jos näyttää, niin silloin kyseessä on joku hyvännäköinen ihmninen, jolla joku toinen malli näyttäisi vielä paremmalta

Vierailija
10/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne pyöreät näytä kenenkään päällä hyvältä. Tai jos näyttää, niin silloin kyseessä on joku hyvännäköinen ihmninen, jolla joku toinen malli näyttäisi vielä paremmalta

Johnny Depp

Vierailija
11/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät näyttää hyvältä, kun ne ovat trendikkäät eli muodissa.

Sen jälkeen ne eivät näytä hyvältä.

Niin se vaan menee.

Vierailija
12/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasimainoksessa oli jokin aika sitten kiharahiuksinen nainen jolla oli valkoiset pyöreät sangat ja näytti tosi hyvältä.

Vierailija
13/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee.

Sama taitaa koskea perseitäkin.

Vierailija
14/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Sulla on nollat taulussa aina

Vierailija
15/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmälasimainoksessa oli jokin aika sitten kiharahiuksinen nainen jolla oli valkoiset pyöreät sangat ja näytti tosi hyvältä.

Joillekin sopii. Ei siitä pidä kuitenkaan muotia tehdä.

Vierailija
16/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät kehykset sopii kapeakasvoiselle.

Vierailija
17/18 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee.

Sama taitaa koskea perseitäkin.

Aivan. Överiperseiden ja pumptisujen aika on ohi.

Kehon pyöreät muodot ovat OUT.

Kim K on poistattanut pakaraimplantit ja tisut pienemmät. Laihduttanut itsensä kapeaksi.

Vierailija
18/18 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä -malliset, mustat ja kapeat insinöörisuorakaiteetko niiden sitten pitäisi olla? Hyi hitto.