Käsittämätöntä kyllä, pyöreälinssiset silmälasit näyttävät yleistyvän. Tai käytännössä pyöreät
Onhan ne ihan säätänän hölmön näköisiä useimmiten. Jari Tervokin oli hankkinut melkein samanlaiset rillit kuin tv:n Loirimuistelossa olleella Ylen kultuuritoimittajalla JP Pulkkisella. Ja näitähän riittää.
Kommentit (18)
Eí pyöreät lasit sovi läheskään kaikille. Ei myöskään niihin usein yhdistetty, tiukalle vedetty nuttura.
Hankin juuri pyöreät lasit. Mietin asiaa pitkään ja olin varma, ettei ne mulle sovi, mutta sopivat ihan älyttömän hyvin. Mun tytöllä oli jo pyöreät ja kokeilin ensin niitä, ja kun kaikki olivat sitä mieltä, että ne käy hyvin, niin uskalsin ostaa itsellenikin. Sanoisinpa jopa, että paras malli mun kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Hankin juuri pyöreät lasit. Mietin asiaa pitkään ja olin varma, ettei ne mulle sovi, mutta sopivat ihan älyttömän hyvin. Mun tytöllä oli jo pyöreät ja kokeilin ensin niitä, ja kun kaikki olivat sitä mieltä, että ne käy hyvin, niin uskalsin ostaa itsellenikin. Sanoisinpa jopa, että paras malli mun kasvoille.
Monellakin pyöreät linssit näyttävät tosi hyvälle. Pyöreät linssit ovat kivannäköisiä.
Riippuu kasvojen mallista. Ei sovi kuunaamalle. Myös silmälasimuoti kiertää 30 vuoden sykleissä.
Emma K. kirjoitti:
Käytännössä pyöreät. Entä teoriassa?
Moni voi näyttää pyöreältä, mutta ei tarkemmin mitattaessa ole. Ympyrä on pyöreä. Siinä kehän jokainen piste on yhtä kaukana keskipisteestä. Pallo on sama kolmiulotteisena. Lähes pyöreä on jotain sinne päin.
Ei ikinä enää pyöreitä, pienet pyöreät oli joskus aikoinaan. Minusta ne isot pyöreät on vaan hölmönnäköisiä.
Ei ne pyöreät näytä kenenkään päällä hyvältä. Tai jos näyttää, niin silloin kyseessä on joku hyvännäköinen ihmninen, jolla joku toinen malli näyttäisi vielä paremmalta
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pyöreät näytä kenenkään päällä hyvältä. Tai jos näyttää, niin silloin kyseessä on joku hyvännäköinen ihmninen, jolla joku toinen malli näyttäisi vielä paremmalta
Johnny Depp
Pyöreät näyttää hyvältä, kun ne ovat trendikkäät eli muodissa.
Sen jälkeen ne eivät näytä hyvältä.
Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasimainoksessa oli jokin aika sitten kiharahiuksinen nainen jolla oli valkoiset pyöreät sangat ja näytti tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee.
Sama taitaa koskea perseitäkin.
Emma K. kirjoitti:
Sulla on nollat taulussa aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silmälasimainoksessa oli jokin aika sitten kiharahiuksinen nainen jolla oli valkoiset pyöreät sangat ja näytti tosi hyvältä.
Joillekin sopii. Ei siitä pidä kuitenkaan muotia tehdä.
Pyöreät kehykset sopii kapeakasvoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vaan menee.Sama taitaa koskea perseitäkin.
Aivan. Överiperseiden ja pumptisujen aika on ohi.
Kehon pyöreät muodot ovat OUT.
Kim K on poistattanut pakaraimplantit ja tisut pienemmät. Laihduttanut itsensä kapeaksi.
Juha Sipilä -malliset, mustat ja kapeat insinöörisuorakaiteetko niiden sitten pitäisi olla? Hyi hitto.