Nohevin 10%
Muistuttaisin, että pätevin kymmenys kotiutuu armeijasta korpin natsojen kanssa. Avaavat mukavasti keskustelua wanhan liiton patun kanssa työhaastattelussa.
Kommentit (11)
Haatateltavana muttet valituksi tullut. Nyt on aikaa kertoa täällä vinkkejä tyhmille.
Vierailija kirjoitti:
Haatateltavana muttet valituksi tullut. Nyt on aikaa kertoa täällä vinkkejä tyhmille.
Jokaiseen paikkaan on valittu ja tienaan varmasti enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen paikkaan on valittu ja tienaan varmasti enemmän kuin sinä.
Veikkaa mitä veikkaat mutta pärjään omillani eikä mua kiinosta sun tienestit.
Kyllä se jotain kertoo, jos on päässyt siitä lingosta läpi.
Tänään ilmoitin erittäin nohevalle ja kokeneelle kovan luokan tekijälle että valintamme kohdostui häneen.
Mitään sotavaltiojuttuja ei viiskybäiseltä kysytä vaan sellaisia, joilla kaivetaan esiin hepun potentiaali.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotain kertoo, jos on päässyt siitä lingosta läpi.
Eli pistäisit 90% keski/länsieuropppalaisista sivuun kun eivät ole olleet lingottavana.
Millähän näytöillä tai ansioilla AP kommentoi täällä? Varmaankin todella pitkäaikainen ja merkittävä ura tärkeiden päätösten tekijänä tai sitten pyyteetön ura yhteiskunnan työntekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Millähän näytöillä tai ansioilla AP kommentoi täällä? Varmaankin todella pitkäaikainen ja merkittävä ura tärkeiden päätösten tekijänä tai sitten pyyteetön ura yhteiskunnan työntekijänä.
Korpraali on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korpraali on se juttu.
Taisin muistuttaa korpraalia alle 20h silloin joslus. Eli sen ajan mitä AUK I:n päätösjuhlasta kesti päätyä Haminaan, ja lähtijöille laitettiin väkänen kaulukseen.
Ikinä ei ole sotilasarvoa kysytty työhaastattelussa ja minä olen ollut ihan oikein rekrytoijien haastateltavana.