En voi katsoa Pojat elokuvaa, koska se äitinsä perään juokseminen raastaa liikaa sydäntä
Se on liian surullinen kohtaus, jonka vuoksi en halua katsoa elokuvaa.
Kommentit (34)
Ihan samaa ajattelin. Jäänyt tuo kohtaus mieleen.
Olen nähnyt elokuvan lapsena ja tuo kohtaus jäi silloin vaivaamaan niin pahoin, etten ole voinut katsoa sitä uudelleen edes aikuisena.
Minäkin muistin juuri saman kohtauksen.
Mitäs Äideistä parhain? Raastaako sekin?
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elokuvan lapsena ja tuo kohtaus jäi silloin vaivaamaan niin pahoin, etten ole voinut katsoa sitä uudelleen edes aikuisena.
Sama mulla. Vesku oli tavattoman lahjakas jo nuorena. Miten osaisikaan eläytyä ja tehdä kohtauksesta niin raastavan tuskallisen. Siinä kohtauksessa on turha muistutella itseä, että poika vain näyttelee.
Eihän sille hahmolle hyvin käynyt. Muistelkaapa hetki miten sairas oli jatko-osassa Pahat pojat.
Vierailija kirjoitti:
Ei se raasta. Sen katsomisesta saa puhdistavaa surua.
Olen tainnut nähdä leffan ehkä nelisen kertaa. En muista minkä ikäinen olin ekalla kerralla. Noh, nyt kun avasin telkun, niin ensimmäisenä näkyi se nainen ja sakemanni jostain ryteiköstä lähdössä. Melkein oksettaa ja pistää vihaksi, että jätti lapsensa tänne. Ei ole ihminenkään sellainen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sille hahmolle hyvin käynyt. Muistelkaapa hetki miten sairas oli jatko-osassa Pahat pojat.
En tiennytkään että pahat pojat (2003) on jatko-osa elokuvalle pojat (1962) :D
Siinä on ollu jokunen vuosi miettiä jatko-osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että pahat pojat (2003) on jatko-osa elokuvalle pojat (1962) :D
Siinä on ollu jokunen vuosi miettiä jatko-osaa.
Minä pidän aina silmät kiinni pahimmissa kohdissa = surulliset tai karmeat, sadistiset raakuudet.
Luepas Pojat-kirja. Jaken lopullinen kohtalo on paljon surullisempi kuin elokuvan loppukohtaus
Mua ärsyttää se, että leffassa äiti lähtee ja jättää lapsen. Harvinaista kuitenkin tuo, ollut myös sota-aikaan. Kyllä se useimmiten on isä joka lähtee nostelemaan eikä kiinnosta pätkän vertaa tavata lasta.
Koska ei vaan huvita. Niistäkin vois tehdä leffan kuinka moni lapsi kysyy milloin isi tulee käymään ja äiti saa keksiä jotakin tekosyitä ettei lapsi tajua kun vasta aikuisena ettei isää vaan kiinnostanut yhtään olla läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty kattoon tällasia.
Ana Konda kirjoitti:
Luepas Pojat-kirja. Jaken lopullinen kohtalo on paljon surullisempi kuin elokuvan loppukohtaus
Taidanpa jättää välistä tällä kertaa, ei hermo kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että leffassa äiti lähtee ja jättää lapsen. Harvinaista kuitenkin tuo, ollut myös sota-aikaan. Kyllä se useimmiten on isä joka lähtee nostelemaan eikä kiinnosta pätkän vertaa tavata lasta.
Koska ei vaan huvita. Niistäkin vois tehdä leffan kuinka moni lapsi kysyy milloin isi tulee käymään ja äiti saa keksiä jotakin tekosyitä ettei lapsi tajua kun vasta aikuisena ettei isää vaan kiinnostanut yhtään olla läsnä.
Meinaatko ettei vielä ole tehty leffaa, jossa isä jättäisi lapsen?
Kyllä niitä oli sodan aikaan monia sakslaisten heiloja, jotka lähtivät niiden mukaan eivätkä kuitenkaan kaikki koskaan päätyneet Saksaan vaan "hävisivät" matkalla.
En voi katsoa Loirin tulkintoja ollenkaan, vain Turhapurot menettelee koska ovat sokerilla kuorrutettuja.
Ihan sama. Vesku oli niin ihana.