Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi olet hankkinut/ aiot hankkia paljon lapsia?

Vierailija
12.08.2022 |

Te jotka olette hankkineet tai haluaisitte yli 3 lasta, mikä on ajatuksenne taustalla?
Itse isossa perheessä kasvaneena mietin että en kyllä halua enempää kolmea, koska ei vain riitä jaksaminen ja huomio kaikille. Joten ei olisi järkevää hankkia isoa laumaa kun olisi taloudellisestikin haastavaa tarjota kaikille hyvä elämä ja löytää tarpeeksi iso asunto että kaikilla olisi omaa tilaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin yhden uteliaisuudesta. Ja totesin, että tämä riittää hyvin. Saa ainakin tarpeeksi rakkautta, huomiota, materiaa ja jaettua viisautta.

Vierailija
2/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulla ei ole mielenkiinnonkohteita elämässäni, ei harrastuksia eikä ystäviä. Aion siis hankkia paljon lapsia jotta elämässä olisi sisältöä ja putoan vasta sitten vanhempana tyhjän päälle, kun kaikki lapset ovat lähteneet pesästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista ja olen tottunut elinpiirissäni suuriin, läheisiin perheisiin ja runsaaseen sosiaaliseen elämään.

Minulla on vain yksi lapsi, mutta jos elämä olisi mennyt toisin, olisin voinut tehdä 4-6 lasta.

Itse olen yli 10 lapsisesta perheestä.

Vierailija
4/4 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lapsista ja olen tottunut elinpiirissäni suuriin, läheisiin perheisiin ja runsaaseen sosiaaliseen elämään.

Minulla on vain yksi lapsi, mutta jos elämä olisi mennyt toisin, olisin voinut tehdä 4-6 lasta.

Itse olen yli 10 lapsisesta perheestä.

Kiva että on positiivinen kokemus suurperheistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän