Onko sinulla mummokassi tai pappakassi, se ruudullinen
Jossa on vahvat sangat. Jolla voi kantaa vaikka paketin kotiin.
Kommentit (18)
Onko Burberry-laukku jo ihan mummokamaa? Kaipa se sitten on, eihän niitä juurikaan teineillä näe. Ainakaan aitoja.
Minkävärinen ruudullinen? Olen joskus nähnyt jonkun sinipunavalkoisen kassin, ja sitten olen nähnyt mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Minkävärinen ruudullinen? Olen joskus nähnyt jonkun sinipunavalkoisen kassin, ja sitten olen nähnyt mustavalkoisia.
Niitä taitaa olla erivärisinä. Tausta & raidat/ruudut.
Vierailija kirjoitti:
Onko Burberry-laukku jo ihan mummokamaa? Kaipa se sitten on, eihän niitä juurikaan teineillä näe. Ainakaan aitoja.
Koko Burberry on aina ollut suunnattu varakkaille boomereille.
Mulla onkin vetokärry, ei tarvitse kantaa.
Eräskin 10v vanhempi ystäväni ei kehtaa käyttää sellaista mutta itse en häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ole samaa mieltä. Kätevä on !
Ei ilmeisesti kun ei ole yhtään ruudullista kassiakaan.
Tarkoitatko ap pakolaiskassia eli torimyyjäkassia?
Minulla on tummansininen nahkareppu. Vähän kulahtanut, mutta toimii, ja on tyylikäs minun tavallani.
N53
Pitäisikö sitten käyttää jotain epäkäytännöllistä ja riittämättömän kokoista, jotta ei vahingossa vaikuttaisi joltain sellaiselta, jolta ei haluaisi vaikuttaa, koska joku muu voisi pian ajatella itsestä jotenkin väärin ja siitä tulisi sitten ahdistus ja pitäisi alkaa masentumaan ja miettimään että mikä se mun diagnoosi voisi olla ja kaikki ihan vain siksi, että oli vääränlainen ostoskassi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ainakin minä näin sieluni silmillä. Anopilla oli niitä paljon. Itselläkin on saman tyyppisiä, mutta ei ruudullista.
Ei ole mitta haluaisin. Mieluiten kuitenkin sellaisen vetokärryn
Vierailija kirjoitti:
En löydä oikeaa kuvaa vielä, mutta vähän muistuttaa tätä: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/kassu-kauppakassi
Toinen kuva joka on sinnepäin: https://nahkatavara.com/tuote/kauppakassi-319/
Tarkoittaa varmaan sitä isoa muovista kassia, joka on tosiaan mustavalkoinen ja muistuttaa entisajan pepitaruudutusta kuosiltaan. Tai sitten isompiruutuinen, vähän punaista seassa, materiaali samaa kuin ne kestokassit.
Ellei ap sitten tarkoita kahvipussikassia.
Niitä olen aina inhonnut, kunnes näin Kokemäen rompetorilla myynnissä uskomattoman kauniita, pienehköjä ja hyvin huolellisesti, kuin viivottimella tehtyjä kahvipussikasseja. Pakko oli mennä ja ostaa. Niin hyvin tehty, että on täydessä kuosissaan vieläkin vaikka siitä on jo aikaa. Sankanauhat menevät kassin alta, mikä pitää sen hyvässä ryhdissä. Monet on ihastelleet kaunista kassiani, että miten se on noin söpö. Käytän sitä kirjastokassina.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei missään nimessä, en ikinä tule niin vanhaksi että semmosen kammotuksen hankkisin
Siihen on keksitty "kauppakassi" palvelu!
Vierailija kirjoitti:
Eräät käyttää kävelysauvoja kun ei kehtaa käyttää rollatori. Kyseiset ihmiset tyhmiä.Paras on vanha nainen käytä poikansa rollatoria taas,jota saa huomion empatian ympäristö ulkona. Lujaa sillä likkukin,kuin pika kiitäjä. Tapansa kullakin!
MB minun kauppakassi.
Eläkerouva