Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Mitä ostat kirppikseltä?

Vierailija
24.10.2006 |

Olen aikeissa ottaa pöytää ja nyt hieman jännittää meneekö mitään kaupaksi! Mitkä menee 100% kaupaksi? Ja mihin hintaan? Tavarat? Vaatteet? Kertokaa omia ostoksianne. Ja mitä taas ei kannata missään nimessä viedä myytäväksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lasten kirjoja ja leluja.

Vierailija
2/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista huolehtia, että vaatteet ovat varmasti pesun jäljiltä kirpparille viedessäsi, joskus näkee vaatteita, jotka on varmaan suoraan käytöstä viety kirppispöytään. Ja jos mahdollista, pese vaatteet hajustamattomalla pesuaineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaikenmaailman kipot ja kupit + koriste-esineet menivät hyvin kaupaksi, samoin lasten lelut ja kirjat. Lastenvaatteet menivät myös (hinnoittelu mulla oli 0,20-2 euroa). Kirjoja oli myös myynnissä (siis aikuisten), ne menivät huonommin kaupaksi.

Vierailija
4/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet kovin siistin pöydän, se voi näyttää myös kalliilta ja ihmiset kiertää kaukaa. Jos laitat lattialle myyntiin, laita sitten vaikka halvat omaan laatikkoon ja laatikkoon isolla lappu, että kaikki alle 50 centtiä tai jotain.

Mä kiinnostun vain tuotteista, joiden hinta on alle 2 euroa, mieluiten alle euron.

Kulunutta tai rikkinäistä voin ostaa, jos hinta on alle euron ja vaate kuitenkin käyttökelpoinen esim. pihavaatteena.

Kengistä en maksaisi kahta euroa enempää.

Ostan myös astioita, jos on halpoja ja kivoja, kalliita en osta, koska varsinaista tarvetta ei ole. Koriste-esineet voi olla ok, jos ovat todella edullisia, sellaisille on harvoin tarvetta, mutta mielijohteesta voi ostaa jotain kivaa.

Olen jonkin sortin keräilijä, mutta niin vähävarainen, että käytän järkeä ostoksilla ja kiertelen paljon, joten ei ole pakko ostaa kalliilla, kuten niiden, jotka tekevät turistimatkoja kirppareille kerran vuodessa.

Vierailija
5/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikasemmin pöytä ja menestys ei ollut kovin hyvä. Vaikka myynnissä olevat tavarat olivat todella halpoja, mutta enimmäkseen vaatteita. Tosin sellaisia mitkä olivat uudehkoja, joita ei ole itellä tullu vaan käytettyä. ihmettilin kun useimmat olivat ihan muodikkaita, mutteivat ne silti menneet kaupaksi. Ehkä oli hiljainen viikko kyseessä.

ap

Vierailija
6/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta vain muistaa tuotteen kohtuullinen hinta. Naperon nukkasesta ja tahrasesta bodysta on idioottia pyytää 4 euroa.

Hyvä muistaa tuotteiden puhtaus. Esim jos lastenkirjan kannessa on kuulukärkikynä piiroksia, niin ne saa kyllä pois kun rätillä+vedellä+pesuaineella pyyhkii poies.

Yks mun lempparijuttu on kyllä kaikenlaiset pöytäliinat, verhot, rikkinäiset/tahraset vaatteet, lakanat tms. Joista kustomoin vaatteita, kodintekstiilejä, askarteken kortteja yms.

Vierailija
7/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jää muuten tankoon roikkumaan.

Itse ostan kirpparilta ajatonta lasitavaraa (Arabiaa, Iittalaa...) täydentelen sarjoja ja rakastan kynttilöitä joten meillä on tusinoittain kynttilänjalkoja ja lyhtyjä (ei tosin kaikki yhtäaikaa esillä vaan olohuoneen sisustusvärien ja vuodenajan mukaan).

Lisäksi ostelen verhoja ja muita isoja kangaspaloja, himo-ompelijana teen sohvatyynyihin uusia päällisiä tms...

Lapsille leluja ja kirjoja

Vierailija
8/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- älä vie kerralla liikaa. tupaten täynnä rojua oleva pöytä on kyllä mielenkiintoinen, josko löytäis jotain aarteita. mutta ahdistavaa, kun on liian paljon roinaa.

- lajittele vaatteet, esim yhteen koriin laitat lapun, että " vauvan vaatteita 60-70cm" tms

- mä tykkään jos hintalapussa selviäis minkä kokoinen vaate on, ettei tarvi alkaa kaikkiin erikseen koskemaan.

- käy järkkään pöytääs usein ja vie uutta tavaraa myytyjen tilalle.

- onko hinta oikeesti kohdillaan. joillekin 5e on kallis, joillekin halpa.

Vierailija:

Mulla oli aikasemmin pöytä ja menestys ei ollut kovin hyvä. Vaikka myynnissä olevat tavarat olivat todella halpoja, mutta enimmäkseen vaatteita. Tosin sellaisia mitkä olivat uudehkoja, joita ei ole itellä tullu vaan käytettyä. ihmettilin kun useimmat olivat ihan muodikkaita, mutteivat ne silti menneet kaupaksi. Ehkä oli hiljainen viikko kyseessä.

ap

Vierailija
9/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lasten vaatteita.

Hyväkuntoisia ihania laadukkaita astioita.

Aikuisten hyväkuntoisia takkeja, ja harrastusvälineitä koko perheelle.

Ihania koriste-esineitä.

Vierailija
10/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pitää olla ehdottomasti puhdasta ja ehjää. Lajittele tavaroita ja vaatteita, niinkuin täällä jo joku siitä kirjoittikin.

Kaikista tärkeintä myyntimenestykseen on se, että tuotteet on siististi esillä, ja hinnat ei ole korkeita. Siis jos pöytä näyttää yhdeltä kaaokselta, niin ei siitä niin helposti kiinnostu, kuin siivotusta pöydästä.

Mä en koskaan osta astioita(no nää keräilyjutut on erikseen), enkä vanhoja lehtiä kirpparilta.

Vierailija
11/11 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ihmetyttää jotkut myyjät kun pyytävät älyttömästi??

eikös kirpparille viedä sen takia että niistä päästäis eroon??

esim farkut 5e kohtuu