Mihin ikään ajoittuu sinun aktiivisimmat seksivuodet? Voit vastata useammankin ajanjakson
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42 eteenpäin. En tiedä koska loppuu.
N45
Olen samanikäisen ja huomaan fyysisiä muutoksia. Ei ole asiat niinkuin nuorena.
Vaikka miten hehkutetaan naisen iän tuomia muutoksia seksiin hyvänä, minä olen eri mieltä. Ei vain kostu samalla tavalla.. Limakalvot ohuemmat ei tunnu niin pitkään kivalta enää.
Voisin suosiolla ottaa itseäni kymmenen vuotta vanhemman miehen. Halut olisi paremmin samalla tasolla.
42-47 ja yhä jatkuu. Toivottavasti pitkään. Kostun hipaisustakin ja orgasmi tulee paljon herkemmin kuin nuorena.
Selkeästi paras jakso seksissä alkoi pari kuukautta kuopuksen syntymän jälkeen. Olin silloin 28 ja sitä kesti pari vuotta. Seksi on edelleen yhtä hyvää ja tyydyttävää kuin mitä se tuolloin oli, ja kehittyy koko ajan parempaan suuntaan kun kokeillaan uusia juttuja rohkeasti, mutta seksikerrat ovat hieman vähentyneet.
Kun nuorena tapasin vaimoni. Siitä eteenpäin joka päivä. Nyt keski-iässä, toivottavaati jatkuu.
Vuodesta 2018. Silloin otin avioeron..
Ex-rouva
16v ikäsenä sitä alettiin kunnolla polkemaan ja tahti aika kiivasta 40v ikäiseksi kunnes tahti vähän jo rauhoittui. M46
Muistan hyvin siinä 20-30v välimaastossa kun monesti tuli pannessa vielä toisenkin kerran. Toisin on nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
29-31 kun tapasin ensimmäisen poikaystäväni. seksikkäimmälläni olin 18-25-vuotiaana, mutta en koskaan tavannut ketään joka olisi tarjonnut myös emotionaalista tukea. Sääli.
Harmi, jatka etsimistä.
Meillä emotionaalista seksiä on harrastettu 18/19 - 64/65, eli koko parisuhteen ajan. Voi olla että ekat parikymmentä vuotta seksikkäimmillään, tai ainakin eniten, mutta toisaalla intohimmoista seksiä ollut säännöllisesti muutaman päivän välein aina. Sielut yhtyneet ja sielut lepää. Elämä on koetellut, mutta olen ollut vaimoni tuki ja turva ja hän minun.
Halukkain olin 15-30v, eniten seksiä olen harrastanut 23-25v ja 41-43v.
Olin 25v kun eka lapsi syntyi ja 40v kun erosin.
43v Mies
18-22, sitten se melkein loppui kokonaan (ja siis ollut parisuhteessa ja ensin 18-28 ja sitten 29-> nyt 36-vuotias). Oli myös uuden suhteen alussa noin 4kk melko paljon seksiä. Sitten väheni ensin kerta kahteen viikkoon, sitten kerta kuussa. Tuosta 31-vuotiaasta eteenpäin noin kerran kahdessa kuukaudessa.
Parikymppisenä panetti aivan hullun lailla, en vain ole koskaan ollut mikään naisten kaataja, joten hukkaan meni sekin aika ja halut on vain vähentyneet sinkkuna elellessä. Nykyään en oikeastaan edes kaipaa seksiä, halut on käytännössä olemattomat. Joskus tulee heitettyä hanskaan ja siinä se.
M34
hassua..oon kokenut itse ihan vastaavan: mun anusaukko on toisinaan ihan veltto löysänä? en kyllä ymmärrä.. miksi. tai mistä syystä siltä alkanut tuntuu?
mietin vaan, voiko s e voi olla ns. growerarse, joka kasvaa jätiksi jännittyessään. Vastakohta on showerarse, joka on iso velttona, mutta ei paljon kasva jännittyessään.
onko teillä kokemuksia vastaavasta perseestä? mitä ootte keksineet siihen avuksi?
nuorena 17-21v oli enemmän.
aikuisena 22-34 oli kuin.
keski-ikäisenä 45-54v oli kovasti.
M56
40-875