suositelkaa mistä kannattaa hankkia keittiökalusteet
Uuden kodin rakennusprojekti meneillään ja pitäisi rueta miettimään keittiönkaapistoja. missä firmassa on hinta/laatusuhde parhaiten kohdallaan?? Mahdollisesti ostaisimme samasta myös kodinhoitohuoneen kalusteet. Laittakaas omia kokemuksia kehiin!
Kommentit (7)
Meillä on Petran kalusteet kaikki ja olen tykänny et eivät rämise eivätkä pauku. Hinta oli kohtuullinen ei tosin halvin mahdollinen.
paikasta tarjoukset. 3 isoa firmaa ja yksi pieni paikallinen. Päädyimme tähän pieneen paikalliseen, koska hinta oli paljon halvempi ja rungot he valmistavat itse ja ovimallit ovat kaikki käytössä eli myös samat ovimallit kun noissa isoissa firmoissa. Tarjouksia kyselemällä päätös on helppo tehdä ja kun on yhden tarjouksen kysynyt homma helpottuu, koska tietää itse varmasti mitä haluaa seur. liikkeessäkin.
älkää vaan ottako vimpelin puutyöltä. Siinä kaupassa menee kaikki pieleen.
On edullinen ja toimiva, mutta ehkä omakotitaloon laittaisin kalliimman. IRiippuu ihan siitä, mitä hintaluokkaa on valmis maksamaan.
Jo toinen Puustelli-keittiö menossa.
Tosi tyytyväisiä ollaan oltu niin hintaan, laatuun kuin toimituksiinkin. Nyt pitäis laittaa vanhempieni asunnon keittiö uusiksi ja Domusta tulee sinnekin.
Olen vähän netistä jo katsellut eri keittiömalleja ja domus ja petra- keittiöillä oli ainakin monta hyvää vaihtoehtoa. Niissä taitaisi sitten olla ihan hyvä laatu ja hintakin kohtuullinen. Tarkoitus olis pyytää muutamasta tarjouksia.
Mistä kannattaisi hankkia liesikupu? siis sellainen perinteinen, johon saisi vaikka laattoja koristeeksi. Kannattaisiko sellainen teettää timpurilla? Jollekkin naapurille timpuri oli sellaisen tehtaillut.
Ikean keittiöt ei oikein houkuta, mies on kironnut niiden huonekalutkin alimpaan sinne jonnekkin.. toisekseen asutaan n.400km päässä hesasta, niin täytyy tyytyä tämän alueen tarjontaan.
Meille teetettiin entiseen kämppään kylppäriremontti puustellin kautta ja jäi p-n maku suuhun, huijasivat meitä ja hintakin oli törkeän kallis, tuskin niiden tuotteisiin kallistutaan jos ei sitten saada tosi hyvää tarjousta. Oltiin sillon niin nuoria ja tietämättömiä, osasivat vetää oikeasta narusta.. =(