Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa, mies tyydyttää itseään öisin sängyssä

Vierailija
11.08.2022 |

Onko normaalia, että mies runkkaa tai muuten koskettelemalla itseään tyydyttää itseään nukkuvan vaimon vieressä?

Esitän nukkuvaa, mutta herään tähän lähes joka yö ja välillä useampaan kertaan. Yritän vetää peittoa korville, jotta en kuule tai alan kääntyilemään, jolloin lopettaa pikaisesti... jatkaakseen kohta uudelleen.

Vaikea ottaa puheeksi, että tämä ahdistaa minua, kun on pakotettu lähes joka yö tämän todistajaksi. Tuntuu jo lähes seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Miksi ei mene vessaan hoitelemaan itseään?

Tekevätkö teidän miehet tätä ja miten sen koette?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ongelma ei ole miehellä vaan ap:llä.

Vierailija
22/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tyydyttelen itseäni mieluiten valvovan vaimon vieressä, koska kyllä hän kulliani tykkää vilkuilla. Jos pidät miehesi seksuaalista kiihottumista inhottavana asiana, joka olisi syytä piilottaa vessaan, niin kovin hyvää ennustetta seksielämänne kehitykselle ei oikein voi antaa.

Ei olisi ongelmaa, jos runkkaisi hereillä ollessani, voisin vaikka katsellakin. Mutta tähän ei ole mukava herätä.

Lisäksi mies koskettelemassa omaa takamustaan, tämä ei jostain syystä myöskään kiihota minua, päin vastoin, jota hän myös tekee runkkaamisen lisäksi.

Ap

Sun tarvii tarkistaa miten mies tyydyttää itseään, että se olisi sun mieleen. Aika jännä ajatus eikö?

Ei tarvitse erikseen tarkastaa, sen kuulee. En vaan syty asiasta, samanlailla kuin joku muu ei syty peppuleikeistä.

Ap

Tarkoitin tulevia miehiä, sillä teidän suhde ei kauaa kestä.

Ei niin, koska en jaksa tätä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kyse ole siitä, eikö olisi seksiä. Tämä tapahtuu täysin riippumatta siitä onko esimerkiksi illalla harrastettu seksiä vai ei.

Ap

Sä et vaan tarjoa miehellesi riittävästi seksiä. Niin yksinkertaista se nyt on.

Voihan se olla hänen mielestään näinkin, nyt ehkä enemmän mietin sitä että onko toiminta soveliasta toisen nukkuessa vieressä ja miten muut naiset kokevat asian.

Ap

Miten muiden naisten mielipiteet vaikuttavat asiaan?

Tosin nyt vaikuttaa siltä, että aika moni ottaa tuon positiivisena juttuna.

Mitä sä meinaat asialle tehdä?

Kovin paljoa vastauksia kysymääni itse asiaan ei ole tullut.

Siksi juuri kysyin, kodka mietin olenko minä poikkeuksellinen, koska asia ahdistaa minua.

Vai onko muista naisista ok lähes joka yö herätä miehen itsetyydytykseen.

Ap

Vierailija
24/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esität nukkuvaa? Miksi ihmeessä?

Jos näytän herääväni, lopettaa sen samantien ja jatkaa kohta uudelleen. Ei tarvitse herätä yön aikana useampaan kertaan jos esitän nukkuvaa.

Ap

Oletteko jotenkin mykkäkoulussa vai mikä ihme estää keskustelemasta? Ei ne muiden mielipiteet kai ratkaise asiaa suuntaan tai toiseen eihän?

Vierailija
25/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näytän herääväni, lopettaa sen samantien ja jatkaa kohta uudelleen. Ei tarvitse herätä yön aikana useampaan kertaan jos esitän nukkuvaa.

Ap

Oletteko jotenkin mykkäkoulussa vai mikä ihme estää keskustelemasta? Ei ne muiden mielipiteet kai ratkaise asiaa suuntaan tai toiseen eihän?

Ap kai hakee jotain vertaistukea täältä. Odottaa kannanottoja, jossa kerrotaan että ap on täysin oikeassa asian suhteen.

Ap, avaa suusi ja lopeta se nukkuvan esittäminen. Puhuminen on aika hyvä konsti ongelmien ratkaisemiseen.

Vierailija
26/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt hyvä ihminen, että voiko tehdä sen päivällä katsellessasi. Ehkä tarve yölliseen vähenee.

Vierailija
27/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyin saadakseni perspektiiviä asiaan. Onko tämä yleistä ja miten se koetaan? Vai onko ainoa ihminen maailmassa, jota tämä ahdistaa.

Vaikea alottaa keskustelu "tiedän että hoitelet itseäsi lähes jokainen yö ja se ahdistaa". Mies kuitenkin näyttää haluavan salata asia, koska lopettaa sen silmänräpäyksessä, kun näyttää että olen hereillä. Tuntuu, että nolaisin hänet. Tämä keskustelu olisi pitänyt käydä kauan kauan sitten, tuntuu että olisi myöhäistä jo

Ap

Vierailija
28/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyin saadakseni perspektiiviä asiaan. Onko tämä yleistä ja miten se koetaan? Vai onko ainoa ihminen maailmassa, jota tämä ahdistaa.

Vaikea alottaa keskustelu "tiedän että hoitelet itseäsi lähes jokainen yö ja se ahdistaa". Mies kuitenkin näyttää haluavan salata asia, koska lopettaa sen silmänräpäyksessä, kun näyttää että olen hereillä. Tuntuu, että nolaisin hänet. Tämä keskustelu olisi pitänyt käydä kauan kauan sitten, tuntuu että olisi myöhäistä jo

Ap

Ei keskustelua tule aloittaa tuolla lailla syyttelemällä. V.tuiksi menee saletisti.

Mies haluaa enemmän, mitä sinä olet valmis tarjoamaan. Olette eri planeetalla halujenne kanssa. Monesti tämä päättyy pettämiseen tai eroon. Ja joskus molempiin.

Tässäkin ketjussa on vaan ap näkemys ja ajatukset. Oletko pitänyt miehesi tyytyväisenä? Oletteko puhuneet seksiin liittyvistä asioista mitään vai oletatko vaan asioita?

Vierailija
29/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota asia puheeksi siltä kantilta, että sinua ahdistaa herätä öisin siihen että mies koskettelee itseään. Mutta älä hauku tai syyllistä, äläkä ota takamuksensa räpläämistä tuossa kohtaa esiin, vaan esitä asia rauhallisesti ja syyllistämättä ja pyytää että miehesi hoitaisi tyydytyksensä muualla.

Sitä voit miettiä ihan itseksesi, miksi se, miten miehesi itseään tyydyttää, häiritsee sinua. Itsekin joskus koskettelen ja stimuloin muuten pyllyäni ja onpa puolisokin minua sormeillut ja laittanut tappia sekä dildoa sisään, siinä missä minäkin hänen pyllyynsä kullin lisäksi.

Mutta minä hoidan itseni koskettelut omassa rauhassa ja jos puolisoni masturboi, niin hoitaa hänkin. Yhdessä ei olla itseämme koskaan kosketeltu.

Vierailija
30/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap kai hakee jotain vertaistukea täältä. Odottaa kannanottoja, jossa kerrotaan että ap on täysin oikeassa asian suhteen.

Ap, avaa suusi ja lopeta se nukkuvan esittäminen. Puhuminen on aika hyvä konsti ongelmien ratkaisemiseen.

Ihan rehellistä keskustelua odotin aiheesta suuntaan ja toiseen, jotta tietäisin onko tämä yleistä ja miten sen muut kokevat. Ja sen vuoksi, että voisin itse arvioida, että onko minussa se vika ja muut naiset eivät koe tätä ollenkaan ahdistavana.

Ap

Vierailija
31/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten se muka vaikuttaa sun tilanteeseen tai ratkaisee sitä?

Itse sun on jotenkin asia otettava esille.

Puhumattomuus-pahin perversio seksissä!

Ihan rehellistä keskustelua odotin aiheesta suuntaan ja toiseen, jotta tietäisin onko tämä yleistä ja miten sen muut kokevat. Ja sen vuoksi, että voisin itse arvioida, että onko minussa se vika ja muut naiset eivät koe tätä ollenkaan ahdistavana.

Ap

Vierailija
32/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

No ota asia puheeksi siltä kantilta, että sinua ahdistaa herätä öisin siihen että mies koskettelee itseään. Mutta älä hauku tai syyllistä, äläkä ota takamuksensa räpläämistä tuossa kohtaa esiin, vaan esitä asia rauhallisesti ja syyllistämättä ja pyytää että miehesi hoitaisi tyydytyksensä muualla.

Sitä voit miettiä ihan itseksesi, miksi se, miten miehesi itseään tyydyttää, häiritsee sinua. Itsekin joskus koskettelen ja stimuloin muuten pyllyäni ja onpa puolisokin minua sormeillut ja laittanut tappia sekä dildoa sisään, siinä missä minäkin hänen pyllyynsä kullin lisäksi.

Mutta minä hoidan itseni koskettelut omassa rauhassa ja jos puolisoni masturboi, niin hoitaa hänkin. Yhdessä ei olla itseämme koskaan kosketeltu.

Kiitos vinkistä ja asiallisesta vastauksesta.

Tässä ei olisi ongelmaa, jos itse tapahtumaa ei tarvitsisi todistaa vierestä. Saa tyydyttää miten haluaa, mutta mielellään muualla.

Ap

Vierailija
33/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei keskustelua tule aloittaa tuolla lailla syyttelemällä. V.tuiksi menee saletisti.

Mies haluaa enemmän, mitä sinä olet valmis tarjoamaan. Olette eri planeetalla halujenne kanssa. Monesti tämä päättyy pettämiseen tai eroon. Ja joskus molempiin.

Tässäkin ketjussa on vaan ap näkemys ja ajatukset. Oletko pitänyt miehesi tyytyväisenä? Oletteko puhuneet seksiin liittyvistä asioista mitään vai oletatko vaan asioita?

Puhutaan asioista ja hän kertoo olevansa tyytyväinen, ei määrässä ja laadussa vikaa. Mutta tämä ei ollutkaan aloituksen pointti, en usko, että saisin häntä lopettamaan asiaa eikä se ole minun asiakaan, tehköön jos haluaa, mutta haluaisin hänen tekevän sen muualla.

Vierailija
34/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikea alottaa keskustelu "tiedän että hoitelet itseäsi lähes jokainen yö ja se ahdistaa". "

Miksi, tämähän on juuri se keskustelu joka sun pitää käydä sen sijaan että tulet tänne valittamaan asiasta. Eikä tuo ole edes syyttelyä, sinähän vaan kerrot miltä susta tuntuu. Että et saa nukuttua, kun toinen rynkyttää menemään. Kyllä mä itekki runkkaan joskus sängyssä jos hirveesti panettaa ja vaimo nukkuu, mutta jos hän kertoisi että se häiritsee niin varmasti tekisin sen sitten jossain muualla.

Vierailija
35/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa minä olen se joka saattaa joskus tyydytellä itseään miehen nukkuessa vieressä. Hän on sanonut että se tuntuu hieman oudolta (joskus on havahtunut siihen) ja ehdottanut että tekisin sen muualla mutta ei sitten keskustelun jälkeen ole nähnyt asiassa mitään ongelmaa. Jos käytän surisevia leluja niin siirryn toiseen huoneeseen ettei mies herää, mutta omien sormien kanssa touhutessa ei minusta juurikaan ääntä kuulu paitsi ehkä orkun hetkellä. Minua ei haittaisi miehen itsetyydytys yöllä. Luultavasti kiihotttuisin siitä nopeasti ja menisin mukaan.

Jos vain joku yö herättyäsi ehdottaisit että mies menisi muualle hoitamaan asiansa loppuun niin sinä saisit nukkua rauhassa? Mitenkään syyllistämättä ja siinä kylkeä kääntäessä ikään kuin ohimennen mainitsisit.

Vierailija
36/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin teen joskus noin. Jos herään keskellä yötä ja panettaa, ei nukkuvaa vaimoa raaski aina herättää. Riittää että katselen sen upeaa pyöreää persettä ja runkkaan siinä itseni tyhjäksi ja taas uneen.

Vierailija
37/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Puhutaan asioista ja hän kertoo olevansa tyytyväinen, ei määrässä ja laadussa vikaa. Mutta tämä ei ollutkaan aloituksen pointti, en usko, että saisin häntä lopettamaan asiaa eikä se ole minun asiakaan, tehköön jos haluaa, mutta haluaisin hänen tekevän sen muualla.

Tässä oli jonkun muun viesti välissä, mutta Jos puhutte asioista, niin pitäisi puhua enemmän, myös tästä asiasta, eikä missään tapauksessa esittää nukkuvaa jos kerran asia häiritsee. Kerro myös miehellesi että olet esittänyt nukkuvaa, koska muutenhan keskustelu on vailla todellisuutta.

Vierailija
38/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikea alottaa keskustelu "tiedän että hoitelet itseäsi lähes jokainen yö ja se ahdistaa". "

Miksi, tämähän on juuri se keskustelu joka sun pitää käydä sen sijaan että tulet tänne valittamaan asiasta. Eikä tuo ole edes syyttelyä, sinähän vaan kerrot miltä susta tuntuu. Että et saa nukuttua, kun toinen rynkyttää menemään. Kyllä mä itekki runkkaan joskus sängyssä jos hirveesti panettaa ja vaimo nukkuu, mutta jos hän kertoisi että se häiritsee niin varmasti tekisin sen sitten jossain muualla.

En tullut tänne valittamaan asiasta, vaan nimenomaan hakemaan näkökulmaa asiaan, kuten olen useasti maininnut.

Ja kiitos tästä, pitää ottaa puheeksi jollain lailla.

Vierailija
39/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suhteessa minä olen se joka saattaa joskus tyydytellä itseään miehen nukkuessa vieressä. Hän on sanonut että se tuntuu hieman oudolta (joskus on havahtunut siihen) ja ehdottanut että tekisin sen muualla mutta ei sitten keskustelun jälkeen ole nähnyt asiassa mitään ongelmaa. Jos käytän surisevia leluja niin siirryn toiseen huoneeseen ettei mies herää, mutta omien sormien kanssa touhutessa ei minusta juurikaan ääntä kuulu paitsi ehkä orkun hetkellä. Minua ei haittaisi miehen itsetyydytys yöllä. Luultavasti kiihotttuisin siitä nopeasti ja menisin mukaan.

Jos vain joku yö herättyäsi ehdottaisit että mies menisi muualle hoitamaan asiansa loppuun niin sinä saisit nukkua rauhassa? Mitenkään syyllistämättä ja siinä kylkeä kääntäessä ikään kuin ohimennen mainitsisit.

Kiitos viestistä. Tämä voisi olla yksi tapa ja olen meinannut tämän useaan otteeseen tehdä, mutta en ole pystynyt avaamaan suutani.

Ap

Vierailija
40/80 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukolles kunnon kyydit niin kummatkin saa nukuttua.

Ei pimpaa siitä mihinkään kulu.